بطری پت رنگی عایق‌شده مانند این، مایعات را برای ساعت‌ها گرم نگه می‌دارند، که برای فعالیت‌های زمستانی مانند تورهای اسکی یا کوهنوردی در هوای سرد عالی است.
اعتبار: جین جکسون

چند بطری؟
ما متوجه شدیم که اکثر گزینه‌های بطری پلاستیکی استوانه به اندازه کافی ارزان هستند که به شما اجازه می‌دهند چند بطری را که هر کدام هدف خاصی را در ذهن دارند، خریداری کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک بطری شیشه ای یا فلزی برای استفاده روزمره بخرید، اما یک بطری پلاستیکی را برای فعالیت های خاص در فضای باز رزرو کنید. یا شاید شما یک بطری عایق برای نوشیدنی گرم روزانه خود و یک بطری غیر عایق برای فعالیت های ورزشی خود می خواهید.

انواع مواد بطری
اکنون که در مورد آنچه از یک بطری پت استوانه ای نیاز دارید فکر کرده اید، بیایید به انواع مختلف مواد بطری بپردازیم. سه ماده متداول بطری پلاستیک، فلز و شیشه هستند که در هر طبقه بندی تغییراتی دارند. هرکدام لیستی از مزایا و معایب خود و همچنین بهترین برنامه های کاربردی خود را دارند.

به صورت روزانه، ما ترجیح می‌دهیم از بطری‌هایی بنوشیم که کمترین یا بدون تماس با پلاستیک را دارند. ما تمایل داریم از بطری های پلاستیکی خود فقط در مواقع ضروری استفاده کنیم، مانند یک تاشو هنگام مسافرت یا زمانی که هر اونس ضروری است.

پلاستیک
استفاده از پلاستیک برای بطری پت ادویه به تولیدکنندگان تطبیق پذیری زیادی می دهد. بطری های پلاستیکی می توانند سفت یا جمع شونده، شفاف یا رنگارنگ باشند. آنها را می توان به شکل های بسیار متنوعی درآورد. یکی از بزرگترین مزایای آن، می توانید استدلال کنید، این است که ساخت پلاستیک ارزان است. اگرچه بطری های پلاستیکی می توانند در برابر ضربه ها مقاومت کنند، اما 100٪ با دوام نیستند. با درک اینکه انواع مختلفی از پلاستیک‌ها برای استفاده شرکت‌ها برای بطری‌هایشان وجود دارد، برخی از مزایا و معایب کلی را در زیر بیان کردیم – استثناهایی برای این قوانین وجود دارد، اما به طور کلی، این همان چیزی است که ما پیدا کردیم.

  • منابع:
  1. How to Choose A Water Bottle
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *