اجاق

شهرت تولید کنندگان اجاق گاز رومیزی تک شعله باید در نظر گرفته شود. اگر تولیدکنندگان اجاق گاز متخصص در ساخت اجاق گاز باشند، می توانید از کیفیت خوب آن اطمینان حاصل کنید. شما می توانید از کیفیت تولید، طراحی محصول، خدمات و همچنین خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنید.

اجاق گاز رومیزی تک شعله یا مشعل مادون قرمز با متمرکز کردن شعله یک مشعل گاز استاندارد روی یک کاشی سرامیکی که هزاران سوراخ میکروسکوپی در آن وجود دارد، کار می کند.

این گرمای شعله را به انرژی مادون قرمز تبدیل می کند، همان انرژی که در یک روز سرد از خورشید احساس می کنید. این حرارت بسیار بالاتر و پایدارتر از یک گریل استاندارد است.

فناوری مادون قرمز پخت سریع‌تری را ارائه می‌کند و این به معنای مصرف کمتر گاز نیز است. با این حال، شما همچنان از همان تجربه آشپزی با شعله لذت می برید.

اجاق گاز رومیزی تک شعله یا مشعل مادون قرمز، گرمای خود را با گرم کردن یک عنصر، معمولاً سرامیکی، جذب می کند و مقدار زیادی انرژی از طریق “تابش” تولید می کند. انرژی به خط دید منتقل می شود و به ماده تابشی ثانویه مانند هوا نیاز ندارد.

اجاق

اینگونه گرمای خورشید به ما منتقل می شود. آیا این بسیار قدرتمند است؟ آره. هنگامی که در پخت و پز استفاده می شود، به سرعت و عمیق به غذای ما نفوذ می کند، با استفاده از این فناوری کارآمدتر و صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می شود.

چیزهای خوب در مورد اجاق گاز مادون قرمز / مشعل

-می تواند تا 30 درصد بیشتر از شعله معمولی گرما بدهد.

– بر خلاف نمونه های معمولی می تواند خیلی سریع گرم شود.

– مصرف گاز کمتر تا 40 درصد نسبت به اجاق گاز معمولی

– می تواند سریعتر بپزد، بنابراین به مصرف انرژی کمتر کمک می کند.

– حتی زمانی که آب یا هر مایعی مستقیماً به المنت گرمایش مشعل گذاشته شود، شعله از بین نمی رود.

-استفاده ایمن تر، بر خلاف معمولی، در صورت غفلت، شعله اجاق گاز معمولی در صورت دمیدن شعله در هوا خاموش می شود و باعث نشت گاز از مشعل اجاق گاز می شود.

– ته ماهیتابه نمی سوزد، زغال چوب جمع می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *