تاریخچه دستمال کاغذی یکی از مشکلاتی است که از مشکلی به اندازه یک واگن راه آهن ناشی می شود.

شرکت کاغذ اسکات در فیلادلفیا، پنسیلوانیا قبلاً در سال 1907 به عنوان یک تولید کننده پیشرو دستمال توالت تاسیس شد.

در آن سال، رئیس اسکات کاغذ، آرتور اسکات، اخبار ناراحت کننده ای از اسکله راه آهن دریافت کرد.

کل یک واگن راه‌آهن پر از کاغذی بود که ضخیم‌تر از آن بود که به‌عنوان دستمال کاغذی گلریز یا برای هر هدف دیگری در آن مورد استفاده شود.

اسکات در مورد سرنوشت این کاغذ غیرقابل استفاده فکر کرد، سپس یک مقاله روزنامه محلی مربوط به سال 1879 را به یاد آورد که در مورد معلمی فیلادلفیا بود که بخش هایی از کاغذ نرم را به عنوان جایگزینی برای حوله پارچه ای تکی که در حمام مدرسه استفاده می شد برای دانش آموزانش صادر می کرد.

و امیدوار بود که دانش آموزان یک بار از کاغذ استفاده کنند و آن را به درستی دور بریزند.

اسکات تشخیص داد که کاغذ غیرقابل استفاده در راه آهن را می توان به بخش های جداگانه برش داد و به عنوان جایگزینی برای حوله های پارچه ای که معمولا در خانه ها استفاده می شود فروخت.

شرکت کاغذ اسکات این حوله‌های کاغذی را با نام تجاری Sani-Towels فروخت تا بر مزایای بهداشتی آن‌ها نسبت به حوله‌های پارچه‌ای پر از میکروب تأکید کند.

با این حال، حوله های کاغذی اصلی موفقیتی فوری برای مصرف کنندگان نداشتند.

در واقع، رول‌های سوراخ‌دار آشنای حوله‌های کاغذی تا سال 1931 در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی معرفی نشدند.

اکثر دستمال‌های کاغذی که امروزه به بازار عرضه می‌شوند حداقل حاوی دو لایه کاغذ فشرده هستند، اما برندهای جاذب‌تر ممکن است سه لایه یا بیشتر داشته باشند.

اولین دستمال‌های کاغذی اغلب سفید می‌شدند تا بر ماهیت تمیز و بهداشتی آن‌ها تأکید شود، اما تولیدکنندگان در نهایت شروع به چاپ الگوهای متمایز روی کاغذ کردند تا جذابیت زیبایی‌شناختی خود را بهبود بخشند.

سایر پیشرفت‌ها شامل افزودن سطح بیشتر از طریق طرح‌های برجسته و تغییر طول بین سوراخ‌ها است تا به کاربران امکان دهد مقدار دستمال کاغذی مورد نیاز برای یک کار خاص را انتخاب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *