انجیر در طب سنتی برای کاهش سطح کلسترول و درمان دیابت، یبوست و مشکلات پوستی مانند ویتیلیگو، پسوریازیس و اگزما استفاده شده است.

ایمنی و اثربخشی انجیر برای پیشگیری یا درمان این شرایط با استفاده از مطالعات بالینی با کیفیت بالا مورد آزمایش قرار نگرفته است، بنابراین سعی نکنید از انجیر به جای درمان تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

انجیر خشک در اصفهان یک میان وعده راحت است که از یک غذای طبیعی و سالم به دست می آید.

بنابراین، وقتی صحبت از سلامتی، تغذیه و کاهش وزن می شود، اغلب موضوع بحث است. میوه خشک از بسیاری جهات با نوع تازه آن متفاوت است، اما برخی از ویژگی های سالم را نیز حفظ می کند.

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید از میوه خشک لذت ببرید، باید چند نکته را در مورد فواید تغذیه ای آن برای سلامتی در نظر بگیرید.

در حالی که میوه خشک در حد اعتدال می تواند یک میان وعده سالم باشد، مهم است که به خاطر داشته باشید که میوه های خشک و تازه از نظر مواد مغذی یکسان نیستند.

فرآیندهای مورد استفاده برای خشک کردن میوه از نظر تجاری متفاوت است، اما هیچ یک از آنها نمی توانند میوه خشک را دقیقاً مشابه نسخه تازه نگه دارند. خشک کردن آب میوه را از بین می برد و آن را غلیظ می کند، اما این نیز به این معنی نیست که میوه خشک کاملاً از فواید تغذیه ای بی بهره است.

فلاونوئیدها ممکن است به دلیل حساسیت آنها به نور و گرما از بین بروند، اما بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی به سادگی کاهش می یابند، نه از بین می روند. علاوه بر این، میوه خشک هنوز حاوی فیبر رژیمی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *