وقتی از امواج گرما رنج می برید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که جلوی کولر دیواری بنشینید و منتظر بمانید تا اتاقتان خنک شود.

خیلی بهتر است که از سر کار به خانه برگردید و با یک خانه یکنواخت خنک و بدون رطوبت از شما استقبال شود .

داکت اسپلیت 36000 کانالی هوای خنک را از یک کمپرسور واحد متراکم کننده تولید می کنند که در خارج از خانه شما قرار دارد و به یک فن کویل داخلی متصل است که در داخل حفره سقف خانه قرار دارد.

لوله کشی از داخل خانه عبور می کند و هوای خنک را از طریق یک سری دریچه (خروجی های پخش کننده) در هر اتاق خارج می کند.

امروزه اکثر دستگاه های تهویه مطبوع کانالی که یونیت های کانالی معکوس نامیده می شوند، خانه شما را در ماه های زمستان نیز گرم می کنند .

اگر احساس می کنید که تهویه مطبوع کانالی متمرکز به اندازه سایر گزینه های خنک کننده کارآمد نیستند، می توانید یک سیستم تهویه مطبوع کانالی منطقه ای را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد میزان خنک کننده را در هر منطقه از خانه کنترل کنید.

می توانید مناطقی را که استفاده می کنید خنک نگه دارید، در حالی که سیستم خنک کننده را در سایر مناطق خانه خاموش نگه دارید.

یکی دیگر از مزایای این سیستم تهویه مطبوع پایین بودن صدای خروجی است. مطمئناً لازم نیست نگران صدای بی‌نظیر تهویه‌های مطبوع جعبه‌ای به سبک قدیمی یا «جنگ‌زنان پنجره» باشید.

برای این نوع سیستم تهویه مطبوع نیاز به نصب حرفه ای دارید.

بسیاری از خانه‌ها دارای کانال‌های از پیش نصب‌شده لازم برای اتصال به سیستم کانالی نیستند، بنابراین نصاب‌ها کار کانال و کمپرسور/واحد کندانس/یونیت فن کویل داخلی را قرار می‌دهند و آزمایش می‌کنند که همه چیز کار می‌کند.

آنها سیستم را طوری طراحی می کنند که با چیدمان خانه شما کاملاً کار کند، بنابراین می توانید خنک کننده منطقه ای را در اطراف خانه تعیین کنید.

نصاب های حرفه ای همچنین یک سیستم مجرای را انتخاب می کنند که به اندازه کافی قدرتمند باشد تا خانه شما را خنک کند و منطقه بندی اغلب در نظر گرفته می شود.

این یک سیستم مجرای سفارشی است که فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرد و کارکنان مجرب پس از ارزیابی چیدمان خانه شما، توصیه های کتبی و نقل قول مفصلی را به شما ارائه می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *