سیر

می توانید ترشی را که معمولا با سبزیجاتی مانند خیار، فلفل و کلم درست می کنند با مواد مختلف امتحان کنید.

مثلا سیر ترشی مهرام را که فواید زیادی برای سلامتی دارد به راحتی می توانید در خانه درست کنید. پس چگونه سیر ترشی را در خانه درست کنیم؟ ترفندهای سیر ترشی چیست؟ در اینجا پاسخ این سوال است:

سیر که اغلب در غذاها استفاده می شود، یک آنتی بیوتیک قوی است. با این ویژگی از بدن در برابر عفونت ها محافظت می کند. با تسریع گردش خون، خطر انسداد عروق را کاهش می دهد.

به ویژه برای سلامت قلب مفید است. سیر که به بازسازی پوست کمک می کند، در عملکرد فعال تر روده ها نیز نقش دارد. این بار سیر را نه در غذا، بلکه در ترشی استفاده می کنیم.

ترشی که می تواند جایگزین سیر باشد که وزن آن بین 50 تا 60 لیر در بازارها فروخته می شود، کیلویی حدود 25 لیر به فروش می رسد. در Kastamonu Taşköprü، معروف به سیر خود، سال گذشته تولید سیر به دلیل سیل و شرایط نامساعد جوی کاهش یافت.

سیر

با توجه به اینکه توازن تولید و تقاضا از سوی شهروندان تامین نمی شود، قیمت در بازارها امسال جیب شهروندان را می سوزاند. علاوه بر این، سیر ترشی که می تواند در خانه درست شود و همچنین به شما امکان خرید آن را می دهد، یک قدم جلوتر از مزایایی است که ارائه می دهد.

فواید اصلی سیر ترشی که هم برای سلامت پوست و هم برای بسیاری از بیماری‌های مختلف مفید است، به شرح زیر است:

این اثر طراوت بر روی پوست دارد. از ایجاد آکنه و آکنه جلوگیری می کند. یکی از مهمترین جنبه ها این است که از ایجاد عفونت در ریه ها جلوگیری می کند. انرژی زا است و بر این اساس چربی سوزی را تسریع می کند. از طریق اثر آنتی اکسیدانی خود سیستم ایمنی را تقویت می کند.

از سلامت قلب محافظت می کند و در برابر مشکلاتی مانند سکته مغزی دفاع می کند. از دستگاه گوارش و روده ها محافظت می کند. از مشکلات معده جلوگیری می کند. این فرصت را برای محافظت از سلامت مو و چشم می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *