قبل از اینکه از چنگال، چاقو و قاشق یکبار مصرف کوچک استفاده کنیم، تنها گزینه موجود فلز بود.

با محبوبیت بیشتر پلاستیک، کشوهای ظروف ما را اشغال کرد اگرچه ظروف زیادی هنوز در فلز یافت می شود، پلاستیک در حال حاضر کاربردهای زیادی در صنعت ظروف دارد همچنین امکانات جدیدی را باز کرده است.

پس از جنگ جهانی دوم، پلاستیک به طور منظم در خانه استفاده می شد.

در دهه 60، پلاستیک جایگزین مواد دیگر در آشپزخانه مانند چوب، فلز و شیشه شد. خانواده ها مزایای ظروف پلاستیکی را دیدند.

چندین شرکت شروع به ساخت محصولات آشپزخانه کردند که به راحتی نمی شکنند، به راحتی تمیز می شدند، در رنگ های زیبا و با هزینه ای مقرون به صرفه بودند.

شرکت هایی مانند Lustro Ware و Melmac شروع به ساخت قاشق، قاشق، چنگال، کاسه و سایر ظروف آشپزخانه با پلاستیک کردند.

در حقیقت، آشپزخانه‌های مدرنی که گفته می‌شود ظاهر «یکپارچهسازی با سیستمعامل» دهه 1960 دارند، اغلب با پلاستیک‌های رنگارنگ مرتبط هستند.

ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در سبک های مختلفی وجود دارند.

ظاهر نمادین چنگال‌ها، چاقوها و قاشق‌های پلاستیکی یک رنگ سفید ثابت است. با این حال، گزینه های بسیار بیشتری برای انتخاب وجود دارد.

شما می توانید رنگ های ثابت دیگری را بخرید تا با تم دکوراسیون یک مهمانی مطابقت داشته باشد. آنها ممکن است دارای بافت های مختلف یا دسته های منحصر به فرد باشند.

برای مواقعی که نیمه رسمی هستند، ظروف پلاستیکی شبیه ظروف فلزی موجود است. حتی ممکن است به رنگ های شفاف یا رنگین کمانی بیاید.

پلاستیک بسیاری از اشکال پیچیده را ممکن می سازد.

برای تولید کنندگان ظروف غذاخوری کودکان، این ماده آن را به مواد عالی برای استفاده تبدیل می کند. قاشق، چنگال و چاقو در اشکال مختلفی از جمله شخصیت های کارتونی مورد علاقه آنها وجود دارد.

پلاستیک روی دهان ظریف کودکان ملایم‌تر است و در دست گرفتن آنها راحت‌تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *