پیشینه این امر این است که سویا عمدتاً در برزیل کشت می‌شود، جایی که جنگل‌های بارانی در حال پاک‌سازی هستند تا راه را برای مناطق عظیم زیر کشت برای کشت‌های تک سویا باز کنند.

از آنجا که توفو از سویا بندر امام تشکیل شده است، غذایی که مخصوصاً در بین گیاهخواران و وگان ها محبوبیت دارد، معمولاً این افراد از این گروه ها هستند که مکرراً با این ضرب المثل مواجه می شوند.

برای اینکه مستقیماً به اصل مطلب برسیم: جمله صحیح نیست، این جمله باید صحیح باشد: “سویا جنگل های بارانی را از بین می برد”.

با این حال، این به معنای محصولات سویا مانند توفو یا تمپه برای مصرف انسان نیست.

بلکه به معنای سویایی است که برای دام تغذیه می شود: درست است، سویا در درجه اول خوراکی است که به دلیل داشتن پروتئین بالا، عمدتاً در کارخانه های صنعتی استفاده می شود. کشاورزی استفاده می شود.

سویا بندر امام

ما معمولاً حتی از تعداد مواد غذایی و محصولاتی که هر روز استفاده می کنیم حاوی سویا نیستند آگاه نیستیم. و اگرچه گیاه سویا نیز در این کشور محبوبیت بیشتری پیدا می کند، هنوز تعصبات زیادی پیرامون آن وجود دارد.

ما مسائل زیست‌محیطی مرتبط با کشاورزی سویا را برای شما خلاصه کرده‌ایم و همچنین شایع‌ترین نگرانی‌های مربوط به سلامت انسان را کشف کرده‌ایم، زیرا یک چیز واضح است:

سویا به عنوان یک غذای انسان، نظرات متفاوتی دارد: برای برخی، سویا منبع ارزشمندی از پروتئین است، برای برخی دیگر یک عامل خطر است، نه تنها برای سیاره ما بلکه برای سلامتی شما.

اگر در حال حاضر زمان لازم برای خواندن کل مقاله را ندارید، در اینجا سریع است مهمترین نکات در مورد سویا در یک نگاه:

سویا یک حبوبات است و در اصل از چین می آید. امروزه بیش از 80 درصد از کل دانه های سویا در آمریکای جنوبی کشت می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *