خیار

اشتهای هیجان انگیز برای همه خوب نیست، بنابراین کسانی که تمایل به اضافه وزن دارند یا مراقب وزن خود هستند نباید اسیر خیارشور شوند.

خیارشور دبه ای نول یا محصولات نمکی در آشپزی مردم اسلاو بسیار محبوب هستند. بنابراین، اغلب از محصولات نمکی به عنوان غذای جانبی یا میان وعده های سرد استفاده می شود. بنابراین ارزش غذایی بالایی دارند.

به عنوان مثال، خیارشور دبه ای نول دارای یکسری خواص مفید و مضر است که به دلیل کمبود چربی و کم کالری بودن، در تغذیه رژیمی بسیار مهم است.

بنابراین، قبل از هر چیز، آنچه باید بدانید این واقعیت است که خیار حاوی مقدار زیادی الیاف گیاهی و فیبر است. به نظر شما بعد از ترشی ناپدید می شوند؟

البته که نه. تمام خواص مفید محصول در داخل آن باقی می ماند، بنابراین، حتی در حالت ترشی، الیاف گیاهی باقی می ماند. بنابراین، تأثیر مفیدی بر عملکردها و فرآیندهای هضم دارد.

علاوه بر این، خیار شور حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که به آزادسازی و پاکسازی بدن از رادیکال های آزاد کمک می کند و از پیشرفت سرطان جلوگیری می کند.

خیار

ماریناد استیک می تواند دیواره های روده و معده را تحریک کند، بنابراین این محصول برای کسانی که اسیدیته بالا، ورم معده و زخم معده دارند توصیه نمی شود. خیارشور حاوی مقدار زیادی نمک است، بنابراین کسانی که فشار خون بالا دارند و تمایل به ادم دارند باید مراقب باشند.

خیار ترشی معمولاً در ظروف شیشه ای فروخته می شود، بنابراین می توانید اندازه خیارها را به صورت بصری ارزیابی کنید، یکپارچگی آنها و شفافیت ماریناد.

تاریخ تولید خیار می تواند بگوید که این محصول از چه مواد اولیه ای ساخته شده است ماه های تابستان نشان دهنده منشا روسی خیارهای تازه است، تمام تاریخ های دیگر نشان می دهد که خیار آورده شده است.

خیارها را در بشکه‌هایی با ماریناد از هند و کشورهای منطقه آسیا حمل می‌کنند و در روسیه در شیشه‌ها بسته‌بندی می‌شوند و به صورت هرمتیک بسته‌بندی می‌شوند.

مدت زمان ماندگاری و ماندگاری خیارشور روی برچسب محصول مشخص شده است، پس از باز کردن شیشه باید در یخچال و در بسته به مدت 10-14 روز نگهداری شود.

خیارشور به عنوان یک میان وعده مستقل، به عنوان یک ماده در سالاد و وینیگرت، سوپ، پیش غذای گرم و سرد استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *