پارچه

هنگام انتخاب پارچه مبلی ونوس برای مبل، مرسوم است که به رندر کنتاکت منسوجات مراجعه کنید. در اینجا یک سوال این است که بدانیم چه حسی از لمس پارچه می خواهید.

در این رابطه دو دسته از پارچه مبلی ونوس وجود دارد: آنهایی که نرم هستند و پارچه هایی که در لمس خشن هستند.

تماس واضح است زیرا ترجیح احساسی است که از فردی به فرد دیگر متفاوت است. هنگامی که در حضور چندین منسوج هستید، مطمئناً متوجه خواهید شد که برخی از پارچه‌ها نسبت به سایر پارچه‌ها مانند مصنوعی، مخملی یا حتی مودال نرم‌تر و نرم‌تر هستند.

از سوی دیگر، پارچه های دیگر در لمس خشن تر هستند، مانند پشم ضخیم، که ضخامت و راحتی به مبلمان می دهد. با این حال، پشم به عنوان یک منسوجات خشن و خارش دار شناخته می شود. به همین دلیل است که همیشه با انواع دیگر منسوجات همراه است.

نوع مبلمان نیز می تواند نقش مهمی در انتخاب یک پارچه مبلی ونوس نسبت به دیگری داشته باشد. در این مورد، برخی از مبلمان نیاز به استفاده از یک پارچه خاص به جای پارچه دیگر دارند.

به عنوان مثال، مخمل نخی کوتاه به خوبی با صندلی راحتی وزغ ست می شود. از طرف دیگر، یک پارچه پشمی ضخیم برای یک مبل دو یا سه نفره مستقیم با اشکال بسیار مکعبی مناسب است.

پارچه

در انتخاب پارچه مبلی ونوس خود حتماً به مسئله نگهداری آن توجه کنید. برخی از تولیدکنندگان به پارچه های خود یک درمان ضد لک می دهند که الیاف را با یک لایه مولکولی نامرئی می پوشاند که از نفوذ کثیفی به پارچه جلوگیری می کند.

نگهداری این نوع پارچه بسیار آسان است زیرا برای از بین بردن لکه های تصادفی که روی پارچه می نشیند کافی است.

از طرف دیگر، ممکن است به نوع تمیز کردن پارچه علاقه داشته باشید. در واقع، اگر قصد دارید روکش مبل خود را با ماشین لباسشویی بشویید، باید قابل جابجایی باشد.

سپس لازم است پارچه ای را انتخاب کنید که در تماس با گرما مانند پنبه جمع نمی شود. در واقع، شما باید در دمای بالا مراقب باشید زیرا پارچه ممکن است جمع شود.

اگر مبل شما قابل جدا شدن نیست، انتخاب بین پارچه ای است که می توان آن را با آب تمیز کرد یا خشک. در این مورد، پارچه‌های مصنوعی را انتخاب کنید که اجازه نمی‌دهند لکه‌ها به الیافشان نفوذ کنند، که تمیز کردن آنها را آسان می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *