یک مبل راه راه تغییری با طراوت از رنگ های ثابت ایجاد می کند و به راحتی با پارچه های دیگر ترکیب می شود. سعی کنید مبل راه راه خود را با صندلی ها یا پایه هایی که با نوع دیگری از راه راه، اما به همان رنگ، روکش شده اند، جفت کنید.

تغییر عرض راه راه ها در طرح شما ظاهری آسان برای چشم ایجاد می کند، بنابراین ترکیبی از طرح های پهن و باریک را هدف قرار دهید. با چسبیدن به یک پالت رنگی دقیق، الگوها مانند یک ترکیب عمدی احساس می شوند که احساس آرامش و منسجمی ایجاد می کند.

زمان پخت لوبیا چیتی دبی لی، مدیر طراحی در ILIV (در برگه جدید باز می‌شود) می‌گوید: طرح‌های ساده یا دیگر الگوهای ساده مانند چک نیز می‌توانند در همان پالت رنگی معرفی شوند.

7. تمیز کردن پارچه مبل چقدر آسان است؟
یک اتاق نشیمن مدرن خنثی با مبل دو نفره روکش شده و نور نوار LED در دیوار پشتی

(اعتبار تصویر: Sofology)
اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه اعطای نمایندگی خود را به طور مرتب تمیز کنید، پارچه ای را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو است، مانند پنبه. هر گونه ترکیب طبیعی، مانند کتانی پنبه، یا مخلوط پنبه و پشم، باید به طور حرفه ای تمیز شود.

از آنجایی که انواع پارچه‌ها به آب واکنش متفاوتی پارچه مبلی جدید می‌دهند، احتمالاً یک ترکیب پارچه پیچیده در هنگام شستشو جمع می‌شود، بنابراین همیشه قبل از اینکه روکش‌های خود را در دستگاه فرو کنید، آن را بررسی کنید. روش دیگر، تمیز کردن نقطه ای با مواد شوینده اثاثه یا لوازم داخلی را در نظر بگیرید یا از یکی از بهترین جاروبرقی ها برای موهای حیوانات خانگی استفاده کنید.

8. هنگام بچه دار شدن چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید
مبل خاکستری با کوسن های طرح دار زرد، آثار هنری در پس زمینه

(اعتبار تصویر: Bartone Interiors/Lissa Gotwals)
انگشتان چسبنده، ریزش‌ها و لکه‌ها همگی بخشی از زندگی خانوادگی هستند، چه بخواهیم چه نخواهیم… اما راه‌حلی در پارچه‌های چندساله وجود دارد قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری پارچه‌هایی که به‌عنوان کریستین بارتون، بنیان‌گذار و طراح اصلی، برای استفاده در داخل و خارج از آن‌ها به‌ویژه درمان می‌شوند. در Bartone Interiors (در برگه جدید باز می شود) توضیح می دهد:

  • منابع:
  1. Sofa fabrics: 12 tips for choosing the best upholstery for your furniture
  • تبلیغات:
  1. کیک اسپری فقط برای افراد کم حوصله نیست
  2. زمان هایی که باید از دستکش استفاده کرد
  3. عمل شستن ظروف زیر آب جاری با ماشین ظرفشویی
  4. برندهای تولید کننده کاشی که شهرت جهانی دارند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *