چرم

چرم فلوتر مشکی بی انتها، باکلاس، شیک، ساده… تمام ویژگی هایی را دارد که ما از یک پارچه انتظار داریم. در واقع به دلیل اینکه متعلق به فرهنگ کلاسیک بشری است و به دلیل زیبایی که دارد، قرن ها کار شده است.

علاوه بر این، چرم فلوتر مشکی هرگز فراموش نشده است. برعکس، در همه جا در انواع مختلف یافت می شود. برای همه مناسب است و می تواند در همه سبک ها ادغام شود.

طراحان بزرگ و همچنین صنعت نساجی آن را دوباره اختراع کرده اند. بنابراین ما می توانیم چندین محصول چرم فلوتر مشکی داشته باشیم: ژاکت، شلوار، دامن، کلاه، کیف…. ما عمدتاً به چرم گاوی و بزی علاقه مندیم. بهترین نوع چرم چیست؟ و برای چه در نظر گرفته شده اند؟

چرم فلوتر مشکی گاو به خوبی چرم گاومیش یا گوشت گاو کار می شود. اگرچه دانه بسته به حیوان متفاوت است، اما به طور کلی می توان گفت خام است. با این حال، گاو زیباتر، دانه دارتر و انعطاف پذیرتر از گاو نر است.

به طور کلی، شما دارای الیاف متراکم و لمس ظریفی هستید. استحکام و دوام نیز وجود دارد. گاهی اوقات مواد لاستیکی است و سطح آن ناهموار است. این از راحتی و نرمی آن کم نمی کند.

چرم

بنابراین، چرم فلوتر مشکی گاوی چه کاربردی دارد؟ به عنوان یکی از پر استفاده ترین و شناخته شده ترین چرم های گاوی می توان از آن برای ساخت لباس و لوازم مد استفاده کرد. ضخیم تر و پهن تر و حتی سنگین تر است.

ما همچنین می توانیم چندین جنبه داشته باشیم: چرم فلوتر مشکی تمام دانه، چرم کهنه، مخمل و غیره. این بستگی به درمان انجام شده روی پوست گاو اولیه و پوشش یا نوع لباس مورد نظر دارد.

چرم فلوتر مشکی بز بسیار بادوام است. نازک و ظریف است، اما می تواند در برابر ضربه و گیر مقاومت کند. دانه دانه دار بودن آن باعث می شود در مقایسه با چرم گاوی محصول کمی شناخته شده و کم کار شده باشد.

عمدتاً برای کاپشن استفاده می شود زیرا بسیار گرم و راحت است. انعطاف پذیری آن باعث می شود که آن را به راحتی در دست بگیرید و استفاده کنید. دوخت آن بسیار راحت و مقرون به صرفه است. این مقاومت او را کم نمی کند. کیفیت آن حتی افزایش یافته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *