پودر

پودر سیر یکی از معروف ترین چاشنی های دنیاست! قدمت استفاده درمانی و آشپزی آن به بیش از 5000 سال از تمدن سومری می رسد. به نظر می رسد از دشت های قزاقستان بود که همه چیز شروع شد.

از آن زمان به بعد همه جا پخش شده است! پودر سیر سبزان از خانواده Allium sativum محبوب‌ترین چاشنی در فرانسه است، جایی که اغلب با پسر عموهایش پیاز، پیاز سرخ شده و موسیر خشک استفاده می‌شود.

گیاهی از گونه Allium ursinum به نام سیر وحشی وجود دارد که برگهای آن طعمی شبیه به سیر دارد و خواصی مشابه دارد.

یک پودر سیر سیاه از ژاپن وجود دارد که یک سیر کلاسیک است، اما به مدت حداقل 2 هفته و حداکثر 60 روز در آب دریا شیرین شده است. بنابراین این پودر سیر کمتر تند، نرم و شیرین است، کمی شیرین است و یادآور سرکه بالزامیک است. این عزیز جدید از آشپزخانه سرآشپزهای بزرگ است!

اگر نمی خواهید بعد از خوردن پودر سیر نفس خود را سنگین نگه دارید، یک دانه قهوه، یک میخک یا حتی یک دانه هل را گاز بزنید! چگونه از پودر سیر خشک در آشپزی استفاده کنیم؟

پودر

برای سلامتی خوب است، پودرسیر با طعم مشخصی که دارد باید هر روز در آشپزخانه ما استفاده شود! علاوه بر این، استفاده از آن به همه غذاهای خوش طعم گسترش می یابد، فقط روی آن بپاشید، هرگز اشتباه نمی کنید!

پودر سیر خشک شده در بسیاری از سس ها استفاده می شود که به شما امکان می دهد هر نوع غذایی را همراهی کنید: آیولی، رویل، سس ساتای، سس جعفری، سس بربره یا وادووان، پودر سیر و سبزی خوب، خامه سیر.

همچنین می توانید سس سالاد با روغن، سرکه یا طعم دار درست کنید. علاوه بر این، می توانید آن را مستقیماً در سالادهای مخلوط خود بپاشید.

کمی به سس مایونز خود اضافه کنید، همه چیز را تغییر می دهد! غذاهای سیب زمینی، پاستا و قارچ هم همینطور. همچنین اگر خودتان نان بپزید، نان پودر سیر خوشمزه است! از نظر گوشت، غلاف در گوشت های سفید، پاها، گوشت خوک به طور کلی و بره برتری دارد.

این کاملاً در غذاهای دریایی و صدف‌ها مانند میگو و میگو، اما همچنین در پخت ماهی استفاده می‌شود: سوپ ماهی. به سوپ‌های شما، سوپ‌ها و سوپ‌های شما طعم می‌دهد. از آن در سبزیجات سرخ شده خود استفاده کنید، چه گوجه فرنگی، بادمجان، کدو سبز، اسفناج یا در لوبیا سبز.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *