کیف

ما می دانیم که هر کسی که یک کیف چرم سنتی را انتخاب می کند، حاضر است قیمت متفاوتی برای آن بپردازد. پس از همه، کیفیت، دوام و جلوه زیبایی که این ورودی اضافه می کند را در اولویت قرار می دهد.

با این حال، برای اطمینان از دوام کیف چرم سنتی و سایر لوازم جانبی، افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند نیاز به مراقبت دارند.

مشخصه ای که هر کیف چرم سنتی را کهنه می کند، اکسید شدن و در نتیجه از بین رفتن درخشندگی جزئیات فلزی مانند سگک، ناودانی و زیپ است.

این را می توان با یک پولیش آلومینیومی، یکی از آنهایی که در سوپرمارکت موجود است، حل کرد. اگر محصول را ندارید، پاشیدن مقداری بی کربنات سدیم و صاف کردن با یک پارچه نرم نیز به بازگرداندن درخشش اولیه کمک می کند!

چرم ماده سختی است، اما از آن سوء استفاده نکنید! هر اندازه کیسه با حداکثر مقدار چیزها متناسب است. فایده ای ندارد که بخواهید خانه را در یک کیف کوچک با خود ببرید.

کیف

علاوه بر فشار دادن به دیوارها و درزهای کیف، که می تواند در نهایت تغییر شکل دهد، نمی خواهید شاهد ترکیدن بند خود در وسط خیابان باشید.

بنابراین، اندازه ایده‌آل را برای این مناسبت انتخاب کنید، اما با مقدار اشیایی که باید با خود ببرید نیز مطابقت داشته باشید.

لباس‌های مد گاهی اوقات می‌توانند شامل جزئیاتی باشند که چندان مناسب چرم نیستند. در مورد کتک‌ها، زیپ‌ها، سنگریزه‌ها و سایر لوازم جانبی که می‌توانند چرم را خراش دهند یا حتی سوراخ کنند، مراقبت ویژه‌ای صورت می‌گیرد. خراش دادن این جزئیات در کیسه می تواند مواد را فرسوده کند.

بیشترین دقت در هنگام استفاده است. برای مثال، اگر ژاکت میخی پوشیده اید، کیف چرم سنتی خود را روی شانه نگذارید، جایی که با فلز تماس پیدا می کند. آن را در دستان خود بگیرید. ساده است، اینطور نیست؟

یک کیف چرم سنتی خوب همیشه یک مکمل خوشامد برای کمد لباس هر مرد یا زن است. و با دنبال کردن این مراحل ساده می توانید تضمین کنید که لوازم جانبی خود را برای سال های آینده خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *