کیف

کیف سامسونت زنانه احتمالا اصلی ترین و ضروری ترین اکسسوری است که هیچ زنی نمی تواند بدون آن کار کند. کیف مکمل تصویر یک زن است و بر استایل تأکید دارد. به خصوص اگر با کت یا کفش چرمی همخوانی داشته باشد.

همچنین اگر کیف لوازم آرایشی با کیف سامسونت زنانه مطابقت داشته باشد، زیبا به نظر می رسد. یک کیف خوب ساخته شده از چرم اصل برای مدت طولانی به شما خدمت خواهد کرد.

زیرا این ماده زیبا، بادوام و کاربردی است، اما برای اینکه کیف سامسونت زنانه شما ظاهر ظاهری خود را برای مدت طولانی حفظ کند، نیاز به مراقبت دارد.

توصیه می شود کیف سامسونت زنانه دستی جدید را با یک ماده ضد آب مخصوص درمان کنید. پس از خشک شدن، باید دوباره محصول را اعمال کنید.

این کار تا حد امکان کیف سامسونت زنانه را از اثرات رطوبت محافظت می کند و در صورت آلودگی تمیز کردن آن راحت تر خواهد بود. استفاده از دستکش چرمی زنانه نیز توصیه می شود. پس از تمیز کردن کیسه، دفع کننده آب باید دوباره استفاده شود.

کیف

چرم طبیعی را نمی توان با استون، پاک کننده ناخن، حلال ها و محصولات مشابه درمان کرد. پس از چنین قرار گرفتن در معرض، نمی توانید از ظهور لکه ها جلوگیری کنید. اگر پاشیده شده یا قهوه یا چای روی کیسه ریخت، کیسه را پاک کنید تا رطوبت به پوست جذب شود.

برای تمیز کردن کیف نمی توان از برس های سخت، اسفنج های درشت و … استفاده کرد، زیرا سطح چرم به راحتی خراشیده می شود و یا ساختار چرم آسیب می بیند.

خشکشویی به شما کمک می کند تا از شر لکه روی کیف خلاص شوید، اما اگر تصمیم دارید خودتان آن را تمیز کنید، ابزار خاصی برای از بین بردن لکه از روی چرم وجود دارد. اما ابتدا ابزار را در مکانی نامشخص، به عنوان مثال، در داخل جیب خود امتحان کنید. لکه های رژ لب را می توان با الکل پاک کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *