صابون

صابون سولفور فلویو یک پاک کننده پوست محبوب است. می تواند جایگزین چندین محصول آرایشی مربوطه برای دست و کل بدن به طور همزمان شود. کارشناسان برند پیور لاین به تفصیل از ترکیب و خواص آن به شما می گویند که آیا امکان شستن صورت با صابون وجود دارد یا خیر.

صابون سولفور فلویو به طور سنتی با استفاده از لیمو و اسیدهای چرب ساخته می شوند. چنین اجزایی با یکدیگر واکنش نشان می دهند و نتیجه یک پاک کننده پوست شناخته شده است.

در عین حال، صابون توالت اغلب واکنش قلیایی دارد و پوست صورت ما کمی اسیدی است. این بدان معنی است که صابون معمولی به سختی برای شستشو مناسب است. استفاده منظم از صابون قلیایی می تواند منجر به موارد زیر شود:

  • برای برهم زدن تعادل هیدرولیپیدی روی سطح اپیدرم.
  • افزایش تعداد عیوب و نشانه های تحریک ناشی از تکثیر باکتری های غیر دوستانه برای پوست.
  • به ظاهر خشکی یا فعالیت بیش از حد غدد چربی.
  • کند کردن روند نوسازی سلولی.

اگر به طور مرتب صورت خود را با صابون سولفور فلویو بشویید، این امر می تواند باعث قرمزی، خشکی و افزایش حساسیت به عوامل نامطلوب شود.

صابون

مهم! صرف اینکه صابون سولفور فلویو برای کودکان در نظر گرفته شده است به این معنی نیست که برای شستشو مناسب است. برای صورت، فقط باید از وسایلی استفاده کنید که علامت مربوطه وجود دارد.

پاک کننده های جامد پاک کننده های صورت جامد بدون آب را با صابون های معمولی توالت اشتباه نگیرید. به لطف سیستم پاکسازی ملایم، می توان از این محصولات برای مراقبت منظم از صورت استفاده کرد: این نوع صابون ضمن حفظ رطوبت پوست، به آرامی پوست را تمیز می کند.

فوم ها، موس ها. یک توزیع کننده راحت چنین محصولاتی به شما امکان می دهد بخشی از فوم تمام شده را برای شستشوی نرم دریافت کنید. می توان آن را با انگشتان دست، برس مخصوص یا اسفنج مخصوص شستشو روی پوست مالید.

آیا می توانید صورت خود را با صابون بشویید؟ البته، اما فقط خاص. توالت معمولی یا نوزاد در مراقبت از صورت نامناسب است. در عوض، برای پاکسازی روزانه، ژل ها و فوم های مراقبت کننده با ترکیبات مفید در ترکیب مناسب هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *