صابون

آیا تا به حال از صابون زردچوبه دست ساز صورت استفاده کرده اید؟ افسانه های زیادی در اطراف او وجود دارد، بیشتر به این موضوع مربوط می شود که صابون پوست را خشک می کند و مشکلات را تشدید می کند، اما اینطور نیست.

این می تواند به دستیار وفادار شما در مبارزه با عیوب و یکی از محصولات مراقبتی مورد علاقه شما تبدیل شود، نکته اصلی این است که محصول خود را انتخاب کرده و به درستی از آن استفاده کنید.

ما به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید و به طور مفصل توضیح می دهیم که صابون زردچوبه دست ساز چیست و چگونه اتفاق می افتد.

صابون زردچوبه دست ساز یک محصول آرایشی تخصصی جامد یا مایع است که وقتی با آب ترکیب می شود، مواد موثره آن کف غلیظی را تشکیل می دهد که با کمک آن پوست پاک می شود.

آیا می توانید صورت خود را با صابون زردچوبه دست ساز بشویید؟ بله، اما تنها در صورتی که ترکیب صابون صورت “درست” باشد. یک نوار معمولی از یک فروشگاه سخت افزار مناسب نیست: اجزای آن به دلیل محتوای قلیایی بالا بر پوست تأثیر منفی می گذارد.

صابون

نتیجه: لایه محافظ هیدرولیپیدی از بین می‌رود، پوست خشک حتی خشک‌تر می‌شود و پوست چرب چرب‌تر می‌شود، زیرا شروع به تولید فعال‌تر سبوم می‌کند که شما آن را از آن محروم می‌کنید.

صابون زردچوبه دست ساز معمولی توالت فقط برای دست ها مناسب است و سایر محصولات برای پوست های ظریف صورت مناسب هستند.

در صابون چیست؟ مواد اولیه صابون لیمو، روغن و آب است. صابون طبیعی از واکنش شیمیایی بین روغن ها و محلول قلیایی ساخته می شود. در نتیجه فرآیند تقسیم، نمک اسیدهای چرب و گلیسیرین تشکیل می شود. نمک های اسیدهای چرب در تماس با آب کف ایجاد می کنند.

برای تهیه صابون جامد، معمولاً از قلیایی های سدیم استفاده می شود، برای صابون مایع قلیایی پتاسیم.

تولید صابون همیشه شامل روغن‌های پایه که در هنگام تعامل با مواد قلیایی فرآیند صابون‌سازی را طی می‌کنند و اساس مواد اولیه صابون می‌شوند و چربی‌های اضافه روغنی‌هایی که فرآیند صابون‌سازی را طی نمی‌کنند و در ترکیب صابون به کار می‌روند تا به آن اضافه شود.

روغن های مختلفی به عنوان پایه و اضافه چربی استفاده می شود. تنوع آنها به هدفی که صابون برای آن ایجاد شده است بستگی دارد: مرطوب کردن، تغذیه، محافظت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *