پودر

با پودر شوینده لباس تمیز، ایمن و تازه داشته باشید!

همیشه دستورالعمل های روی برچسب پودر لباسشویی پرسیل امروز را بررسی کنید تا روش صحیح استفاده از آن را درک کنید. همچنین استفاده از مقدار صحیح مواد شوینده به دستیابی به نتایج بهتر کمک می کند.

این بستگی به اندازه بار لباسشویی شما، نوع روش شستشوی دستی یا ماشینی و همچنین نوع پارچه دارد. اگر از پودر شوینده بیش از حد استفاده کنید، ممکن است پس از شستن، باقی مانده صابون روی لباس‌ها باقی بماند.

اگر کمتر از مواد شوینده استفاده کنید، ممکن است لباس‌های شما به اندازه کافی تمیز نشوند.

راه اندازی کسب و کار پودر شوینده یا پودر لباسشویی مصنوعی یکی از عملی ترین گزینه های تجاری به دلیل فرآیند تولید ساده است. بازار پودر شوینده یکی از بخش های بازار FMCG در جهان است که پتانسیل رشد قابل توجهی دارد.

به عنوان یک کالای مصرفی، مردم به طور روزانه از آن برای لباس، شستشوی دستی و ظروف آشپزخانه استفاده می کنند و تقاضای آن در تمام طول سال در بازار پیدا می شود. علاوه بر این، یک کارآفرین می تواند با سرمایه گذاری متوسط، یک تجارت تولید مواد شوینده را راه اندازی کند.

پودر

سرانه مصرف مواد شوینده در هند حدود 2.7 کیلوگرم در سال است، در حالی که این میزان در مالزی و فیلیپین 3.7 کیلوگرم و در ایالات متحده حدود 10 کیلوگرم است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که بازار جهانی مواد شوینده مایع طی چهار سال آینده به‌طور پیوسته رشد کند و تا سال 2021 CAGR بیش از 8 درصد باشد.

بازار پودر شوینده را می توان به طور کلی برای تامین انواع بازار زیر طبقه بندی کرد: پایین تر، متوسط و بالاتر. هند به تنهایی به 500 روپیه می بالد. بازار 5000 کرور است و پس از روغن‌های خوراکی و بیسکویت، یکی از بزرگترین دسته‌بندی‌ها در صنعت FMCG است.

شهرنشینی سریع، پیدایش بسته‌ها و ساشه‌های کوچک، گستره انتخاب‌ها، آگاهی از سلامتی و نیاز به زندگی خوب از جمله دلایلی است که به تقاضای فزاینده پودر شوینده در سراسر جهان، چه برای مقاصد تجاری و چه مسکونی نسبت داده می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *