فیبر محلول سیب، چربی‌ها را در روده‌ها می‌بندد، که منجر به کاهش سطح کلسترول خون می‌شود و از تجمع بیش از حد آن محافظت می‌کند.

متخصصان تغذیه سیب سمیرم امروز به این نتیجه رسیده اند که پس از سه هفته رژیم سیب، کلسترول را می توان تا 30 درصد کاهش داد. و برای کاهش آن تا 16 درصد، فقط 2-3 سیب در روز بخورید.

کمک به کاهش وزن

سیب ها دارای کالری نسبتاً کمی هستند، اگر از آنها به صورت تازه و پخته استفاده کنید.

به ترتیب 47 و 66 کیلو کالری در هر 100 گرم. در میوه ها چربی وجود ندارد، اما کربوهیدرات هایی وجود دارند که می توانند برای مدتی احساس سیری کنند.

اما نباید از سیب های خشک غافل شوید، زیرا محتوای کالری آنها به 253 کیلو کالری در هر 100 گرم می رسد.

قرمز، زرد، سبز: کدام یک بهتر است؟
برای به دست آوردن حداکثر سود از سیب، باید دریابید که کدام نوع برای شما مناسب است.

آنا برسنوا، متخصص تغذیه و تغذیه، در اینستاگرام خود داستانی در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی روی رنگ سیب تأثیر می گذارد، می گوید.

آنا: رنگ سیب تحت تاثیر وجود رنگدانه ها، کلروفیل، آنتوسیانین ها و کاروتنوئیدها در پوست است.

همه سیب های مورد علاقه خود را دارند. چرا یکی رنگ های زرد را دوست دارد، در حالی که دیگری سیمیرنکو سبز را دوست دارد؟

به احتمال زیاد، بدن به طور شهودی به رنگی می رسد که منعکس کننده حضور دقیقاً همان ویتامین هایی است که در حال حاضر بیشتر به آن مربوط هستند.

سیب قرمز میوه‌ای شیرین است که برای بیماری‌های قلبی عروقی، کلیوی و کبد توصیه می‌شود. این نوع برای پوستی زیبا و پوستی یکدست ایده آل است، اما شکر موجود در ترکیب مینای دندان را نرم می کند. مصرف چنین میوه هایی نیز به دیابتی ها توصیه نمی شود.

کارشناس ما گفت که شما نه تنها می توانید سیب قرمز بخورید، بلکه صورت خود را با آن ماساژ دهید.

آنا: برای این کار، یک برش نازک از یک سیب تازه را بردارید، پوست آن را بردارید و مطمئن شوید که هیچ ذره سختی از هسته باقی نمانده است.

ما حرکات دایره ای سبک ماساژ می دهیم، مخصوصاً در جاهایی که تورم وجود دارد. این روش به پاکسازی منافذ، رطوبت پوست، رفع تورم و کیسه های زیر چشم کمک می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *