گلاب

گلاب گلچکان زمانی یک محصول طبیعی شگفت انگیز است که برای قرن ها برای حفظ ظاهری سالم و جوان مورد استفاده قرار گرفته است. می گویند کلئوپاترا در گلبرگ های رز غسل می کرد، چای گل رز می نوشید و هر روز از اسانس گل رز روی پوست خود استفاده می کرد!

فواید گلاب گلچکان زمانی بی شمار است: می توان از آن به عنوان تونر، شستشوی مو یا پاک کننده صورت استفاده کرد. PH پوست شما را متعادل می کند و لازم نیست نگران جوش های آکنه باشید.

گلاب گلچکان زمانی نه تنها بوی فوق العاده ای دارد، بلکه عطر آن به مبارزه با افسردگی نیز کمک می کند! یافتن محصولات ارگانیک هنگام تحقیق در مورد محصولات زیبایی مهم است زیرا فاقد مواد شیمیایی هستند.

گلاب برای سال های بی شماری به عنوان یکی از اجزای مراقبت از پوست استفاده می شود و همچنین به عنوان یک تونر صورت بسیار موثر است. فواید گلاب برای سلامتی و پوست شما عبارتند از:

1. چربی طبیعی پوست را تثبیت می کند.

گلاب به دلیل توانایی آن در شفاف سازی و متعادل کردن پوست شما شناخته شده است و به آن ظاهری تازه می بخشد.

گلاب

2. گلودرد را تسکین می دهد.

پزشکان اغلب داروهایی را برای گلودرد توصیه می کنند، اما می توانید گلاب را نیز امتحان کنید. گلاب از نظر تاریخی برای تسکین گلودرد استفاده می شود. مراقب باشید فقط از گلاب خالص استفاده کنید!

3. می تواند به کاهش ظاهر قرمزی کوتاه مدت کمک کند.

اگر قرمزی روی پوست شما ظاهر شود، گلاب در واقع می تواند ظاهر آن و هر گونه درد همراه را به حداقل برساند. این یک راه عالی برای طراوت و آرامش پوست شما است.

4. به آبرسانی طبیعی پوست کمک می کند.

برای داشتن پوستی جوان و درخشان، آبرسانی بسیار مهم است و گلاب یک مرطوب کننده طبیعی است. به پوست شما شادابی فوری می بخشد و آبرسانی جوان کننده را فراهم می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *