شستن حوله ها با حداکثر دمای 30 درجه در فواصل زمانی معین یکی از اقداماتی است که می تواند از ایجاد لکه های زرد جلوگیری کند.

با این حال، اگر لکه‌ای روی حوله تن پوش رویال وجود دارد، اضافه کردن سرکه یا جوش شیرین به تمیز کردن روتین حوله شما را از شر این لکه‌ها نجات می‌دهد.

افزودن نصف لیوان چای سرکه به آب سرد برای حوله، نگه داشتن حوله در این آب حدود 30 دقیقه و سپس شستن آن روشی موثر برای مبارزه با لکه های زرد است.

علاوه بر این، جوش شیرین که یک عنصر حیاتی در لباسشویی است، هم در از بین بردن لکه ها و هم در جلوگیری از ایجاد لکه بسیار موثر است.

یکی از اولین سوالاتی که هنگام صحبت در مورد حوله به ذهن خطور می کند این است که جیب حوله چه کاری انجام می دهد.

بدون شک این ویژگی در واقع عادتی است که از محصولات لباس بیرونی به وجود می آید. اما این بدان معنا نیست که آنها ناکارآمد هستند.

در حالی که فکر می کنید درست قبل از دوش گرفتن تمام آمادگی های خود را کامل کرده اید، ممکن است ساعتی را روی بازو و سنجاق سر را در موهایتان فراموش کرده باشید.

اگر این وسایل را به جای بازگرداندن آنها به جای خود و آماده حمام، در جیب حوله خود قرار دهید، می توانید از گم شدن آنها جلوگیری کنید.

روپوش زنانه Carlotta Şalyaka که یکی از پرفروش ترین هاست، با طراحی جیبی خود نیازهای شما را برآورده می کند. برای مشاهده محصول بر روی تصویر کلیک کنید.هر فرد می تواند حوله یا حوله را با توجه به ترجیحات استفاده شخصی خود انتخاب کند.

هر دو محصول برای جذب آب از پوست پس از حمام تولید می شوند.

حوله های حمام بیشتر ترجیح داده می شوند، به خصوص در زمستان، زیرا از سرد شدن پس از دوش آب گرم جلوگیری می کنند.

اما در عین حال می توان گفت از حوله ها سالم ترند زیرا تمام آب موجود در پوست را جذب می کنند.

اگرچه حوله های حمام که قطرات آب را به دام می اندازند بدون اینکه اجازه دهند پوست به خودی خود آب را جذب کند، انتخاب ایده آلی است، اما به دلیل گرما، حوله های حمام ترجیح داده می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *