“محفظه کوچک برای حیوانات اهلی”، انگلیسی باستانpenn،penne، کلمه ای با منشأ نامشخص، شاید مربوط به انگلیسی باستان باشدpinn”پین، میخ” (نگاه کنید بهpin(n.)) در مورد مفهوم دروازه پیچ شده یا در غیر این صورت “ساختاری ساخته شده از پایه های نوک تیز.”

یک خودکار بیک کریستال مانند یک قلم توپی عمل می کند، به این ترتیب که با استفاده از یک توپ غلتان که در نوک نوشتار نگه داشته می شود، جوهر را پخش می کند. با این حال، بر خلاف جوهر قلم توپی مبتنی بر روغن، جوهر قلم ژل از یک ژل مبتنی بر آب تشکیل شده است [8] که دارای یک رنگدانه معلق در آن است.

از آنجایی که جوهر ضخیم و مات است، نسبت به جوهرهای معمولی که در قلم‌های توپ پوینت یا قلم‌های نمدی استفاده می‌شوند، واضح‌تر روی سطوح تیره یا صاف ظاهر می‌شود. قلم ژل را می توان برای بسیاری از انواع نوشت افزار و تصویرسازی استفاده کرد.

از آنجایی که محیط ژل محدودیت های رنگ محلول را از بین می برد، بسیاری از رنگ های جدید و همچنین انواع خاصی از جوهر امکان پذیر است.

قلم‌های ژله‌ای در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زنده یا اشباع، در رنگ‌های پاستلی در دسترس هستند رنگ‌های نئون ، در رنگ‌های متالیک ، در جوهرهای براق ، در جوهرهای درخشان در تاریکی و غیره.

مداد رنگی انواع مختلفی دارد. همه آنها به چسب برای رنگدانه ها نیاز دارند – برخی از مواد بیشتر بر پایه روغن و برخی بر پایه موم هستند.

بیشتر مدادها از مخلوطی از کلاسورها استفاده می کنند.

می توانید به برخی از آنها آب اضافه کنید و رنگدانه ها را در اطراف پخش کنید (مدادهای آبرنگ) و مقداری هم با اضافه کردن آب در جای خود باقی می مانند.

من دوست دارم وقتی طراحی می کنم برای این ویژگی های مختلف برنامه ریزی کنم.

اگر بخواهم برای کارهای خطی از مداد رنگی استفاده کنم که می خواهم بعدا دیده شوم، از مدادی استفاده می کنم که محلول در آب نیست.

اگر بخواهم ناپدید شود یا با نقاشی ام ادغام شود، از مدادهای محلول در آب استفاده می کنم (و گاهی اوقات به آینده فکر نمی کنم و با اضافه کردن آب نقاشی ام ناپدید می شود).

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *