لوله

لوله های پلی اتیلن، به دلیل خواص مقاومتی و شکل پذیری آن، به طور گسترده در توزیع آب و گاز، در حمل و نقل سیالات صنعتی، در بخش مخابرات، در آبیاری کشاورزی، در گرمایش منطقه ای، در انرژی زمین گرمایی، در مجموعه بیوگاز و در هر نوع تخلیه.

هدف از لوله پلی اتیلن سایز 75 تضمین کیفیت و ایمنی سیالات منتقل شده با رعایت مقررات موجود در خصوص پایداری محیط زیست و محیط زیست است.

لوله های پلی اتیلن ما را می توان در کارخانه های تامین، توزیع یا دفع استفاده کرد و می تواند حتی پیچیده ترین پروژه ها را به طور کامل برآورده کند.

لوله های پلی اتیلن از طریق فرآیند صنعتی اکستروژن و نه قالب گیری تولید می شوند.

آنها باید الزامات خاصی را که توسط قانون مرجع تعیین شده است، برآورده کنند، که به طور قابل توجهی با توجه به بخش کاربرد متفاوت است.

پلی اتیلن با سایر مواد مورد استفاده برای شبکه های طراحی شده برای انتقال سیالات به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی خاص آن متفاوت است.

لوله

از جمله مزایای اصلی، علاوه بر عملکرد عالی هیدرولیکی و مکانیکی، ما برجسته می کنیم:

لوله های پلی اتیلن به دلیل سبکی و انعطاف پذیری به راحتی قابل حمل و نصب هستند و در نتیجه هزینه های مدیریت کاهش می یابد.

علاوه بر این، منحنی‌های شعاع بزرگ را می‌توان ایجاد کرد و به لطف ظرفیت خاص پلی اتیلن برای جذب ارتعاشات و تنش‌ها، تأسیسات نیز می‌توانند مناطق ناپایدار را دربر گیرند.

امکان وجود لوله در میله به طول دلخواه و لوله در کلاف با طول قابل توجه تا قطر معین، مناسب ترین راه حل را برای نیازهای خاص نصابان تضمین می کند.

سطح فوق‌العاده صاف (ضریب زبری K=0.01 برای لوله‌های تا قطر 200 میلی‌متر و 0.05 برای قطرهای بزرگ‌تر) از تشکیل لایه‌ها جلوگیری می‌کند و نرخ جریان بالاتری را برای همان قطر در مقایسه با لوله‌های فولادی تضمین می‌کند و نیاز به عملیات تمیز کردن را از بین می‌برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *