مواد اولیه برای کسب و کار پیراهن سازی
مواد اولیه برای کسب و کار پیراهن سازی: اکثر تتیشرت مردانه خارجی از 100٪ پنبه، پلی استر یا ترکیب پنبه/پلی استر ساخته شده اند. تولیدکنندگان آگاه از محیط زیست ممکن است از پنبه و رنگ های طبیعی که به صورت ارگانیک رشد کرده اند استفاده کنند.

تی‌شرت‌های کش‌دار از پارچه‌های بافته شده، به‌ویژه ژرسه، بافتنی دنده‌ای و بافتنی دنده‌ای ساخته می‌شوند که از دو پارچه آجدار به هم متصل شده‌اند. جرسی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تجارت پیراهن هندی

زیرا همه کاره، راحت و نسبتا ارزان هستند. آنها همچنین یک ماده محبوب برای اعمال چاپ روی صفحه و انتقال حرارت هستند. برخی از پیراهن ها به شکل لوله ای هستند که با کاهش تعداد درزها، فرآیند تولید را ساده می کند.

پارچه‌های دنده‌باف اغلب زمانی استفاده می‌شوند که تناسب راحت‌تری داشته باشید. بسیاری از تی‌شرت‌های باکیفیت از پارچه بافتنی دنده‌ای بادوام ساخته شده‌اند.

دستگاه برای کسب و کار پیراهن سازی
ماشین برای تجارت پیراهن: –

ماشین بررسی پارچه – این دستگاه برای بررسی پارچه قبل از برش اجزای پیراهن برای استانداردهای کیفیت پارچه استفاده می شود.
دستگاه برش – دستگاه برش برای برش اجزای پیراهن استفاده می شود. انواع مختلفی از دستگاه های برش پارچه مانند چاقوی مستقیم، چاقوی نواری و دستگاه برش اتوماتیک موجود است.
دستگاه فیوزینگ اینترلاین – این دستگاه برای فیوز کردن اجزای یقه و سرآستین استفاده می شود.
چرخ خیاطی (ماشین مونتاژ) – برای دوخت قطعات پیراهن از انواع چرخ خیاطی استفاده می شود. به عنوان مثال، دستگاه قفل دوخت تک سوزن، بازو بازو، روی قفل، دستگاه قفل دوسوزن و غیره.
چرخ خیاطی یقه و سرآستین اتوماتیک – چرخ خیاطی پروفیلی برای دوخت یقه و سرآستین اتوماتیک استفاده می شود.
دستگاه تراش یقه و سرآستین – یقه و سرآستین پیراهن باید بعد از دوخت دوخت یا پروفیل چرخانده شوند.

این فرآیند را می توان با دست یا با استفاده از دستگاه چرخش یقه و کاف انجام داد. حتی این عملیات را می توان به طور خودکار با استفاده از یک ایستگاه کاری خودکار انجام داد.
دستگاه تنظیم جیب اتوماتیک – جیب اتوماتیک پیراهن که روی سینه متصل است موجود است.
دستگاه اتصال دکمه – برای بستن دکمه های جیب جلو، یقه و سرآستین
دستگاه حفر دکمه – این دستگاه برای ایجاد سوراخ دکمه در قسمت جلو، سرآستین و یقه استفاده می شود. ایستگاه کاری خودکار برای عملیات دکمه زنی در دسترس است.
چرخ خیاطی لوگو گلدوزی – حتما لوگوی برند را روی جیب سینه پیراهن دیده اید. این آرم گلدوزی را می توان در خانه با استفاده از چرخ خیاطی آرم درست کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *