کفش

هر ورزش دارای تجهیزات طراحی شده برای تسهیل الگوهای حرکتی مختلف است.

در حالی که بسیاری از ورزش های رزمی با پای برهنه انجام می شود، بوکس و کشتی نیاز به کفش های مخصوص در سالن بدنسازی و در حین مسابقه دارند. آنها بسیار شبیه به هم هستند اما برخی از تفاوت های متمایز نیز دارند.

کفش کشتی نایک فرنگی چیست؟ کفش کشتی سبک وزن، بسیار انعطاف پذیر و مانند جوراب محکم است.

کفش کشتی نایک، حس پابرهنه رفتن را تقلید می‌کنند و در عین حال چسبندگی و کشش بیشتری را بدون محدود کردن انعطاف‌پذیری فراهم می‌کنند. آنها همچنین از پوست در برابر آسیب ناشی از تشک ها و بیماری های پوستی قابل تغییر محافظت می کنند.

کفش کشتی نایک از مواد سبک وزن، قابل تنفس، انعطاف پذیر و بادوام ساخته شده اند. کف کفش به طرفین کفش کشیده شده و به شما این امکان را می دهد که هنگام ایستادن و روی زمین، از انگشتان پا فشار دهید.

کف کفش کشتی نایک کاملاً متفاوت است. کشتی گیران به چنگال بسیار بیشتری نیاز دارند که در موقعیت های خاص اعمال شود. کشتی گیران اغلب نیاز به اعمال اهرم دارند و کل وزن حریف را در حالی که روی زمین هستند دستکاری می کنند.

کفش

به تلاش برای هل دادن ماشین در حالی که در گل و لای یا روی چمن خیس ایستاده اید فکر کنید. برای ایجاد این چسبندگی روی تشک کشتی نرم، کف‌ها حکاکی‌ها و بافت‌های زیادی دارند، معمولاً با دایره‌های خط‌دار روی زیره که چسبندگی را در همه جهات فراهم می‌کند.

به همین دلیل، کف کفش کشتی نایک گردی بیشتری در تمام انتها دارد، حتی لبه کفش را می پوشاند.

تفاوت بین کفش های بوکس و کفش های کشتی چیست؟

از نظر جنس، شباهت بین این دو نوع کفش بیشتر از تفاوت است. مواد مصنوعی برای هر دو مورد استفاده می شود، با رویه مشبک و زیره لاستیکی بسیار انعطاف پذیر.

کفش های بوکس رده بالاتر می توانند چرم یا جیر باشند. دومی اغلب برای کفش های کشتی استفاده می شود.

کفش های کشتی به طور قابل توجهی ساییده می شوند زیرا دائماً روی بوم کشیده می شوند و بسیار بادوام تر می شوند. مواد اضافی نیز آنها را کمی سنگین تر می کند.

یکی دیگر از تفاوت های مهم انعطاف پذیری است. تنوع بیشتر پوزیشن های کشتی همچنین انعطاف کامل کفش را در هر موقعیتی می طلبد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *