کشمش

متخصصان تغذیه با تجربه استفاده از کشمش سیاه ازبکستان را برای افرادی که کار ذهنی انجام می دهند توصیه می کنند.

ترکیب مغز گردو و کشمش سیاه ازبکستان می تواند معجزه کند و از نظر بیولوژیکی توانایی فرد را برای درک و پردازش مقادیر زیادی از اطلاعات و بهبود حافظه افزایش دهد.

جذب سیستماتیک میوه های خشک تأثیر مثبتی بر دستگاه گوارش، غدد درون ریز و سیستم ادراری، کار مهم ترین اندام پاک کننده کبد دارد.

این محصول به حذف اسید اوریک اضافی کمک می کند که به ویژه برای بیماران نقرس بسیار مهم است. گنجاندن انواع توت ها در رژیم غذایی به شما کمک می کند تا از شر تورم بافت خلاص شوید.

جوشانده میوه به طور فعال در طب عامیانه برای درمان بیماری های سیستم برونش ریوی استفاده می شود.

این اکسیر به سرفه، سرماخوردگی، سارس، عفونت‌های حاد تنفسی، برونشیت، ذات‌الریه کمک می‌کند. یک قاشق کشمش را با یک لیوان آب جوش در قمقمه به مدت 5-6 ساعت بخارپز کرده و به‌صورت گرم ½ فنجان چند بار در روز می‌نوشند.

کشمش

با ارزش ترین گونه های کشمش، میوه های خشک آبی تیره و تقریباً سیاه است که از گونه های انگور تیره به دست می آید.

محققان نشان داده اند که غلظت آنتی اکسیدان قوی رسوراترول در پوست توت های قرمز و آبی چندین برابر بیشتر از پوست توت های روشن است. به همین دلیل اعتقاد بر این است که شراب قرمز بسیار سالم تر از شراب سفید است.

رسوراترول به طور موثر گردش خون مغزی را بهبود می بخشد، عملکردهای شناختی مغز را افزایش می دهد، سطح قند خون را عادی می کند، بدن را در سطح سلولی جوان می کند و بار روی عضله قلب را کاهش می دهد.

مزایای این ترکیب برای سلامتی انسان بی‌ارزش است. یکی دیگر از دانشگاهیان و جراح قفسه سینه، N. M. Amosov به بیماران خود توصیه کرد که از چنین خمیری برای تقویت عضله قلب استفاده کنند.

اساس داروی شیرین کشمش، زردآلو خشک و عسل است. برای بهبود طعم و خواص غذایی مخلوط، گردو و سایر مغزهای آجیل ، لیمو، آلو، انجیر و خرما را به آن اضافه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *