کشمش

کشمش سبز دانه دار چه فوایدی دارد؟ خوردن کشمش فواید تغذیه ای لازم را همراه با انرژی آسان هضم می کند و بدن را با انرژی پر می کند.

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در کشمش سبز دانه دار با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند، جذب قند را تثبیت می‌کنند و در عین حال که ویتامین C را تقویت می‌کنند، فواید زیادی ارائه می‌دهند.

خوشمزگی کشمش سبز دانه دار بدون ذکر کشمش ناقص است. انگور خشک به رنگ تیره، کوچک و صورتی رنگ است. به آن “Sultana” و “انگور خشک شده سیاه و سفید کورنتی” نیز گفته می شود.

چگونه می‌توان نام‌های محبوب هندی «کیشمیش» و «میوه‌های خشک موناککا» را که در زبان محلی نامیده می‌شوند حذف کرد؟ تعداد کمی از ما می دانیم که کشمش سرشار از مواد مغذی و یک مکمل غذایی سرشار از انرژی برای کمپینگ ها، کوهنوردان و کوهنوردان است.

حالا بیایید بفهمیم که کشمش سبز دانه دار چقدر برای سلامتی و کاهش وزن مفید است. مزایای مصرف کشمش چیست؟

کشمش سبز دانه دار یک جایگزین سالم برای تنقلات ناسالم است. آنها نه تنها فواید تغذیه ای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند، بلکه می توانند به عنوان مواد غذایی برای بهبود طعم و مزه یک دستور غذا استفاده شوند و یک امتیاز غذایی نیز ارائه دهند.

کشمش

تصور اینکه یک کشمش سبز دانه دار کوچک می تواند تعدادی از مشکلات سلامتی را کاهش دهد و همچنین منبع عالی کربوهیدرات برای حفظ انرژی بدن شما باشد، سخت است.

بر اساس داده‌های منتشر شده در مجله انجمن بین‌المللی تغذیه ورزشی مارس 2012، تنها از یک جعبه کوچک، 1.6 گرم فیبر، 4 درصد از ارزش روزانه برای مردان و 6 درصد از ارزش روزانه برای زنان، به شما ارائه می‌شود.

مطمئنم اکثر شما دوست دارید بخش تغذیه کشمش را بدانید. کشمش 67 تا 72 درصد قند فروکتوز دارد. از آنجایی که به راحتی جذب می شود، بدن بلافاصله با انرژی تامین می شود.

بهترین چیز در مورد کشمش این است که فاقد چربی و کلسترول است و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است. ما در مورد ویتامین ها صحبت می کنیم و سلطانا حاوی ویتامین K، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین B است.

کشمش همچنین دارای ماده معدنی بور است که به سلامت استخوان ها کمک می کند و از پیشرفت پوکی استخوان، مشکل رایج استخوان سازی ضعیف در زنان، جلوگیری می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *