حوله

با وجود گزینه های بی پایان حوله انگلیش هوم دارای ویژگی های متنوعی هستند، دشوار است که بدانید کدام یک مطابق ادعاهای آنها باشد.

این نکات و ترفندهای خانه داری خوب به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای خرید کنید تا انتخاب مناسب خود را پیدا کنید.

100% پنبه نرم ترین و جاذب ترین است. زیاد روی پنبه های درجه یک مانند مصری و سوپیما تمرکز نکنید، آنها معمولاً درجه یک در نظر گرفته می شوند،اما بهترین نیستند.

در تست های حوله ما تأثیر زیادی روی نرمی، جذب یا دوام نداشتند. گزینه دیگر ترکیب پنبه و پلی استر است که اغلب ارزان تر، سریع خشک می شود و بادوام تر است.

حوله را بصورت چشمی بررسی کنید، این بدان معنا نیست که باید حوله را برای نرمی در انبار احساس کنید.

در واقع، تولیدکنندگان ممکن است برای اینکه حوله‌ها نرم‌تر شوند، روکش‌هایی را روی آن‌ها قرار دهند، اما این پوشش در هنگام شستشو از بین می‌رود.

حوله

در عوض، مطمئن شوید که لبه‌ها به‌خوبی تا شده و با دوخت محکم و ایمن محکم شده‌ان،  این نشانه‌ای از کاردستی با کیفیت است. این کار از ساییدگی جلوگیری می کند و می تواند به افزایش عمر حوله کمک کند.

بدانید دنبال چه هستید، این یک موضوع ترجیح شخصی است، اما تفاوت زیادی ایجاد می کند. اگر حوله ای فوق العاده نرم و فوق جاذب می خواهید، به دنبال 100% پنبه با نخ های متراکم و مخملی روی سطح باشید.

وزن را در نظر بگیرید، وزن حوله بر حسب گرم بر متر مربع (GSM) اندازه گیری می شود. به طور کلی، هر چه وزن بیشتر باشد، حوله متراکم تر و جاذب تر و مخملی تر خواهد بود.

300-400 GSM سبک وزن، 400-600 GSM وزن متوسط ​​و 600-900 GSM سنگین ترین است. بهترین عملکرد در آزمون ما در محدوده 500-700 GSM بود.

اگر می خواهید پارچه ای که سریع خشک شود و بادوام تر باشد، مخلوط پنبه-پلی یا پارچه سبک تر با پرز کم (حلقه های کوتاه) را در نظر بگیرید.

حلقه‌های کرکی به حوله کمک می‌کنند تا احساس نرمی داشته باشد و آب را جذب کند، اما خشک شدن آن‌ها بیشتر طول می‌کشد و ممکن است سایش بیشتری را در اثر شستشو نشان دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *