مجموعه متنوع چینی بهداشتی همدان که تمامی سلیقه ها را در برمی گیرد. از جمله چینی های بهداشتی وان حمام است، خرید وان حمام می‌تواند مملو از استرس باشد.

مجموعه ای گیج کننده از ابعاد و اشکال وان حمام وجود دارد.باید بهترین مواد وان موجود را بشناسید تا بتوانید برای نیازهای خود تصمیم درستی بگیرید. 

چگونه می خواهید از وان خود استفاده کنید؟ پاسخ شما مشخص می کند که آیا یک طراحی ارزان و بدون استخوان کافی است یا اینکه به یک حمام با کیفیت بالاتر با ارتقاء نیاز دارید.

چقدر فضا دارید؟ قبل از اینکه عاشق نوع خاصی از وان شوید، باید بدانید که حمام شما چه گنجایشی دارد. یک وان استاندارد 60 اینچ طول، 30 اینچ عرض و 14 اینچ عمق دارد، اما بسیاری از اندازه ها و شکل های دیگر وان موجود هستند.

چینی

برای تعیین اینکه وان شما چقدر می تواند بزرگ باشد، اندازه گیری های دقیقی از حمام و درها انجام دهید. محل قرارگیری زهکش روی زمین را یادداشت کنید تا مطمئن شوید که با طرح وان انتخابی شما کار می کند.

همچنین، برخی از وان ها امکان دوش گرفتن را ندارند، بنابراین قبل از خرید بررسی کنید که آیا ترکیب وان حمام و دوش یکی از ویژگی های ضروری برای خانواده شما است یا خیر.

اگر قصد دارید یک وان جت دار داشته باشید، باید برای پمپ، سوئیچ هوا و تایمر الکتریکی برنامه ریزی کنید. بسیاری از پمپ‌ها در داخل وان قرار می‌گیرند، اما برخی از تولیدکنندگان پمپ‌هایی با مکان از راه دور دارند.

که می‌توانند تا 5 فوت از وان قرار داده و در کمد یا کابینت روشویی پنهان شوند. کلید هوا، که غیر الکتریکی است، ممکن است روی واحد وان باشد.

برنامه ریزی کنید تایمر برقی را در فاصله ایمن  حداقل (5 فوت) دورتر از وان نصب کنید تا الزامات حمام را برآورده کنید.

اندازه وان شما بر هزینه ماهانه شما تأثیر می گذارد. یک حمام معمولی از یک سوم آب سرد و دو سوم آب گرم تشکیل شده است. اگر مخزن آب گرم دارید، آیا می تواند آب گرم کافی را تامین کند؟

اندازه وان ها متفاوت است و 25-150 گالن آب را در خود جای می دهد. اطمینان حاصل کنید که آبگرمکن شما به اندازه ای بزرگ است که حدود دو سوم وان شما را با آب گرم پر کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *