رب

در طی یک مطالعه بر روی گوجه فرنگی، دانشمندان یک خاصیت جالب لیکوپن را شناسایی کردند: پس از عملیات حرارتی، محتوای آن حدود 10 برابر افزایش می یابد.

بنابراین اعتقاد بر این است که رب گوجه حبیب باکیفیت‌تر از گوجه‌فرنگی تازه سالم‌تر است، اما اگر گوجه‌فرنگی را در فر بپزید یا آن‌ها را تازه به تهیه سوپ، غذاهای اصلی، سس‌ها و غیره اضافه کنید، می‌توان همین اثر را به دست آورد.

گوجه فرنگی و پاستاهای آن حاوی سروتونین هستند و ما اغلب فاقد خلق و خوی خوب هستیم.

بنابراین کارشناسان توصیه می کنند از 2 تا 3 قاشق غذاخوری در روز استفاده کنید. رب گوجه فرنگی خوب است اما بهتر است در زمستان انجام شود و در فصل گوجه فرنگی تازه به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از غذاهای مختلف پخته و پخته شود.

باید به خاطر داشت که چربی ها برای جذب لیکوپن مورد نیاز هستند و گوجه فرنگی با تمام چربی های حیوانی موجود در پنیر و پنیر به خوبی هماهنگ می شود.

رب

رب گوجه فرنگی به کسانی که می خواهند وزن کم کنند کمک می کند: همانطور که قبلا ذکر شد، حاوی کالری کمی است، اما مواد مغذی زیادی دارد.

می توانید معروف را به خاطر بسپارید با گوجه فرنگی یا رب گوجه فرنگی پخته می شود و وزن آن “با یک انفجار” از بین می رود.

دستور تهیه رب گوجه فرنگی در خانه ساده ترین است. گوجه فرنگی رسیده را با آب جاری شسته و از وسط نصف کرده و در تابه می ریزیم و با پیاز خرد شده تزئین می کنیم آب می ریزیم در تابه را می بندیم و روی آتش می گذاریم و می گذاریم تا بپزد.

حرارت را کم کنید و گوجه فرنگی ها را حدود 15 دقیقه بجوشانید تا نرم و آب آن گرفته شود. سپس جرم سرد می شود و از طریق یک الک مالیده می شود.

پوست و دانه ها دور ریخته می شود و پوره گوجه فرنگی را روی حرارت کم قرار می دهیم و می جوشانیم و مرتباً هم می زنیم جرم را باید 5 بار بجوشانیم.

در حین پختن، نمک را به مزه اضافه کنید؛ می توانید شکر را نیز اضافه کنید حدود 100 گرم. قبل از آماده سازی، سرکه سفره را به جرم اضافه کنید و مخلوط کنید.

خمیر تمام شده در شیشه های استریل شده قرار می گیرد و بلافاصله با درب های استریل شده می پیچد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *