کابینت ام دی اف سفید طلایی

تاب برداشتن، تعظیم و پیچاندن چوب جامد، چیزی که در هر چوب جامد، رنگ شده یا لکه دار رایج است.
بنابراین، در حالی که چوب جامد را می توان رنگ کرد، نتایج در طول زمان ممکن است آن چیزی نباشد که شما انتظارش را داشتید.

یک درب داخلی چوبی جامد از یک خانه قدیمی را تصویر کنید. ترک های گوشه را خواهید دید، در صورت تاب برداشتن درب ممکن است به سختی بسته شود.

کابینت ام دی اف سفید طلایی یک بستر عالی برای رنگ آمیزی ایجاد می کند زیرا از نظر ابعادی پایدار است، مانند شیشه برای نقاشی صاف است، بادوام است، ماشینکاری آسان و بسیار سخت است.

کابینت تفاوتی ندارد و هیچ مقدار دانش خشک کردن کوره یا فرآیندهای ساخت سخت نمی تواند پتانسیل چوب جامد را برای انجام این کار از بین ببرد.

بسیاری از مردم از داشتن ام دی اف در درب های خود غافلگیر می شوند، اما سازندگان رده بالای کابینت مانند Conestoga در واقع آن را توصیه می کنند.

کابینت ام دی اف سفید طلایی

در واقع، اگر مشتری در حال برنامه ریزی برای خرید کابینت رنگ شده از Conestoga باشد، ما معمولاً حداقل پنل های ام دی اف را در هر درب کابینت / جلوی کشو فرض می کنیم.

Conestoga حتی از تمام MDF ها (4 تکه قاب ام دی اف و یک پانل مرکزی MDF شناور) درهای کامل 5 تکه می سازد که تقریباً هر یک از مسائل چوب جامد از جمله تمایل آن به نمایش ترک در اتصالات را از بین می برد!

MDF اغلب به عنوان “ارزان” در نظر گرفته می شود، اما همانطور که مقاله در این لینک روشن می کند، ارزان تر به معنای “ارزان” نیست.

بنابراین، در حالی که ما خوشحالیم که یک درب افرای سخت چوبی جامد با رنگ روی آن را به شما می‌فروشیم، متوجه محدودیت‌هایی باشید که خودتان را برای آن باز می‌کنید، که بسیاری از آن‌ها تحت ضمانت سخاوتمندانه Conestoga نیستند.

ما درهای بسیار بیشتری از تمام MDF یا حداقل پانل های مرکزی ام دی اف نسبت به درب های تمام چوبی می فروشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *