ساعت غواصی سانتو

سونتو D5 طوری طراحی شده است که به قدری شفاف و آسان برای استفاده باشد که بتوانید از کاوش در دنیای شگفت انگیز زیر آب لذت ببرید و روی آن تمرکز کنید. هنگامی که غواصی نمی کنید، به صورت بی سیم به برنامه Suunto متصل شوید و اعلان ها را از برنامه هایی که استفاده می کنید دریافت کنید. با انتخاب رنگ مورد علاقه خود یا فقط با تغییر دادن بند ها برای مطابقت با ظاهر خود، با سبک بازی کنید. سونتو D5 دو زندگی شما را به هم متصل می‌کند: ماجراجویی زیر سطح و همچنین تجربیات عالی که می‌توانید پس از آن دوباره تجربه کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

جزئیات غواصی خود را در صفحه رنگی فوق العاده شفاف و با کنتراست بالا دنبال کنید. از میان 3 حالت غواصی انتخاب کنید و منوی ساده و در عین حال بصری را با سه دکمه مرور کنید تا به راحتی بین نماها و تنظیمات جابجا شوید. شما به راحتی می توانید حالت های غواصی خود را در برنامه Suunto سفارشی کنید. از بین سبک‌های نمای مختلف انتخاب کنید و جزئیاتی را که می‌خواهید هنگام غواصی ببینید انتخاب کنید. با سفارشی کردن حالت های غواصی خود می توانید تنظیمات خود را در مورد گاز، الگوریتم و آلارم غواصی نیز تعریف کنید. دستگاه خود را به راحتی با SuuntoLink به روز نگه دارید و زندگی غواصی خود را یک قدم ساده تر کنید.

Suunto D5 خود را با برنامه Suunto جفت کنید و با جامعه غواصی و زندگی غیرغواصی خود در ارتباط باشید. از برنامه هایی که استفاده می کنید به موبایل خود اعلان دریافت کنید و هرگز ماجراجویی را از دست ندهید.

گزارش های غواصی خود را از طریق بلوتوث انتقال دهید تا یک تاریخچه غواصی همه جانبه ایجاد کنید تا دوباره زنده شوید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با ویژگی موقعیت مکانی، هر غواصی و ماجراجویی همیشه روی نقشه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *