دستگاه

دستگاه پیچ جوش لیزر فیبر دارای عمر بسیار طولانی، حداقل 100000 ساعت است. این اجازه می دهد تا پرتو انرژی بالا تولید شده در منبع لیزر فیبر در مسافت طولانی از طریق کابل فیبر نوری منتقل شود و از طریق عدسی های سر جوش روی نقطه جوش متمرکز شود.

با جوش دادن که توسط پرتو لیزر پیچ جوش ایران ترانس به دست می‌آید، گسترش دمای سطوح مورد جوش به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد و به ما امکان می‌دهد به جوش‌های نقطه‌ای با کیفیت عالی دست پیدا کنیم که معمولاً نیازی به سنگ‌زنی و عملیات تکمیلی بیشتر ندارند.

این به این دلیل است که ظاهر کلی جوش خوب و لایه لایه است و هیچ علامتی در طرف دیگر وجود ندارد. و همیشه بسته به نوع سر جوش مورد استفاده، توان بزرگ اما بسیار متمرکز، با کارایی پایدار و بالا ارائه می شود.

دستگاه جوش “لیزر فیبر” بسیار ساده و آسان برای کار است، زیرا تنها تنظیمات کوچک پارامترهای قدرت و طول موج در کنترل دستگاه برای جوش دادن مواد مشابه یا متفاوت مورد نیاز است. این واقعیت این راه حل را ساده ترین و انعطاف پذیرترین راه حل می کند.

دستگاه پیچ جوش “لیزر فیبر” همچنین جوش های بسیار سریع تر و کاهش کلی هزینه های جوشکاری را تضمین می کند.

دستگاه

اما مهمتر از همه، نیازی به سنگ زنی و تکمیل نیست، فرآیندهایی که در صورت استفاده از روش های دیگر، هزینه های قابل توجهی را برای هر محصول جوش داده شده به دنبال دارند. مانند جوشکاری الکترود، MIG، TIG یا جوشکاری پلاسما.

دستگاه‌های جوش لیزری فیبر می‌توانند جایگزین همه دستگاه‌های جوشکاری با فناوری قدیمی‌تر شوند، برای جوشکاری مواد رسانا که یا به‌طور مستقل برای جوشکاری دستی استفاده می‌شوند یا در سیستم‌های مختلف جوشکاری خودکار و رباتیک نصب می‌شوند.

در روش‌های سنتی جوشکاری قوس الکتریکی مانند الکترود، سیم یا TIG و غیره، تشعشعات قوس الکتریکی، دود ناشی از سوختن فلز و گازهای مضری که در حین جوشکاری منتشر می‌شوند، عواملی هستند که هم برای جوشکاران و هم برای محیط‌زیست و سایر کارگران منطقه مضر هستند.

در حالی که اتخاذ تدابیر امنیتی و حفاظتی توسط قوانین اتحادیه اروپا ضروری و الزامی می شود، اغلب دشوار یا حتی غیرممکن است.

دستگاه‌های جوش، تشعشعات مادون قرمز تولید نمی‌کنند و محیط را آلوده نمی‌کنند، زیرا هیچ گاز یا آلاینده‌ای منتشر نمی‌شود و به ما این امکان را می‌دهد تا با هر گونه اثرات زیست‌محیطی بسیار راحت‌تر مقابله کنیم و زیست‌محیطی‌ترین راه‌حل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *