پیچ

با بهره گیری از مهارت های حرفه ای خود، ما درگیر ارائه بهترین کیفیت پیچ جوش استیل ضد زنگ هستیم. این پیچ و مهره استنلس استیل به طور گسترده در تولید بست ها استفاده می شود و مزایا و معایب استفاده از فولاد، استنلس استیل، مس، برنج و … را دارد.

این محصولات به صورت عمده با قیمت مناسب در بازار موجود می باشند. برای راضی نگه داشتن مشتری، پیچ ها و مهره های فولادی ضد زنگ Tmt 904L Uns N08904 با کیفیت بالا En1.4539 را تولید و عرضه می کنیم. پیچ های ما به دلیل دوام و بهترین کیفیت برای مشتریان ستایش می شوند.

محصول ارائه شده با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مورد تایید، توسط متخصصانی که دانش بالایی در زمینه مورد علاقه خود دارند، تولید می شود. علاوه بر این، مشتریان می توانند این پیچ و مهره را با قیمت های پیشرو در صنعت در بازه زمانی مشخص شده از ما دریافت کنند.

پیچ جزء ماشینی است که به عنوان یک اتصال دهنده جداشدنی و قابل اتصال مجدد به عنوان مبدل گشتاور به نیروی محوری و بالعکس، عمل می کند. به عنوان مبدل حرکت دورانی در حرکت خطی و بالعکس، به عنوان وسیله ای برای پیش تنیدگی سیستم های مکانیکی برای اهداف مختلف.

پیچ معمولی از دو قسمت تشکیل شده است: سر و بدن. تنه به نوبه خود می تواند فقط از نخ مارپیچ یا نخ مارپیچ و گردن تشکیل شده باشد. البته پیچ های بدون سر هم وجود دارند که بدنه آنها فقط رزوه ای یا ترکیبی از رزوه و گردن است.

پیچ

طیف گسترده ای از نخ های مختلف وجود دارد، اما همچنین تغییرات مختلفی در پیکربندی سر و بدن وجود دارد. به دلیل توزیع و کاربرد بسیار گسترده، برخی افراد غیر مرتبط این تصور اشتباه را دارند که بست های رزوه ای عناصر بی اهمیتی هستند که از نظر عملکرد، طراحی، محاسبه استحکام و ایمنی در ساخت و سازها و غیره علاقه ای ندارند.

در واقع کاملا برعکس است و پیامدهای مالی طراحی و استفاده از پیچ در ساخت و ساز قابل توجه است. برای مثال کافی است بگوییم که بدنه یک هواپیمای جت بزرگ دارای بست های 2.4×106 با هزینه کل حدود 750000 دلار است.

پیچ های محرک برای تبدیل گشتاور به محوری مانند پرس مکانیکی و همچنین برای تبدیل حرکت چرخشی به خطی استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *