جوراب

ویژگی های طراحی و راحتی پوشیدن راحت جوراب شلواری پنتی تراکم 280 به موارد زیر بستگی دارد: برش صحیح، ویژگی های طراحی جوراب شلواری (نحوه ساخت نوار الاستیک، درز اتصال، بند، پاشنه و پنجه)، مواد اولیه خوب (کیفیت نخ ها) و استفاده از “درست” گران قیمت. رنگ ها.

یکی از جزئیات ساختاری مهم جوراب شلواری، وجود گیره است. جوراب شلواری با بند از نظر آناتومیک راحت‌تر است، به شکل بهتری می‌آید و تنش را در محل اتصال جوراب شلواری کاهش می‌دهد.

برای مدل های جوراب شلواری از کلاس بالاتر، ژاکت از پنبه بهداشتی ساخته شده است. این ممکن است با محتوای کمی پنبه در ترکیب (1-3٪) نشان داده شود. اخیراً برخی از تولیدکنندگان در طبقه “متوسط” شروع به ساختن لاستیک از پلی پروپیلن کرده اند که از نظر خواص بهداشتی بهتر از پلی آمید است.

بسته به خیاطی اتوماتیک یا دستی (در تجهیزات ویژه با کمک اپراتور) بسته به خیاطی دستی یا دستی (در تجهیزات ویژه با کمک اپراتور) وجود یک جوراب در جوراب شلواری حداقل 30-80 روبل به هزینه اضافه می کند.

جوراب

طبق اصل ساخت، جوراب شلواری مدرن دو لوله است که روی دستگاه های بافندگی دایره ای به هم متصل شده و با یک درز اتصال به هم دوخته شده اند.

نوع درز اتصال می تواند دور معمولی (ساده ترین و ارزان ترین)، راحت (زمانی که درز اضافی پردازش و تا شده است) یا صاف باشد. درزهای صاف زمانی که لباس های تنگ می پوشید بادوام تر، راحت تر و کمتر به چشم می آیند.

اخیراً نوع جدیدی از جوراب شلواری ظاهر شده است – بدون درز ، یعنی جوراب شلواری بافتنی یک تکه بدون درز اتصال است که در آن هیچ رگه ای به عنوان عنصر وجود ندارد.

ظاهر چنین مدل هایی نیاز به نوع جدیدی از ماشین های بافندگی طراحی شده داشت. تولیدکنندگان چنین محصولاتی را به‌عنوان مناسب‌تر و بدون محدودیت در هنگام رانندگی ارائه می‌کنند.

در شعارهای تبلیغاتی، کلمات – “آزادی کامل حرکت و راحتی”. در علامت تجاری GOLDEN LADY، اینها سری “راز من” و زیبایی من هستند، در OMSA سری “SUPERLATIVA”، در PHILIPPE MATIGNON سری “NUDITE”، در OROBLU این مدل UNIQUE 20 است، در FALKE این است.

مدل SENSATION 20. به نظر ما، این یک نوآوری فناورانه است که به شما امکان می دهد سطح اتوماسیون را افزایش دهید و برای مصرف کننده فرصت داشتن جوراب شلواری – “بدون درز” در مواردی که لباس تنگ بسیار نازک می پوشید، می دهد. بر خلاف مدل‌های سنتی جوراب شلواری، لباس‌های مناسب و درز به‌طور محسوسی برجسته نمی‌شوند!

درزی که انگشت پا با آن ساخته می شود اهمیت دارد. در جوراب شلواری بسیار ارزان، صاف و بیرونی است. در جوراب شلواری خوب، انگشت پا شکل آناتومیکی گرد دارد.

در جوراب شلواری های گران تر، پنجه با درز بخیه بسته می شود (روش حلقه به حلقه). درز Kettelny – یک درز بافتنی نرم و غیرقابل لمس که یک اتصال “تمیز” نامحسوس ایجاد می کند (نیاز به ماشین آلات خاصی در تولید دارد).

انگشت پا یکی از رایج ترین مکان هایی است که جوراب شلواری آسیب می بیند، بنابراین تعداد بخیه ها در محل دوخت انگشت بسیار مهم است (بسته به کلاس محصول تفاوت زیادی وجود دارد).

برای اطمینان احتمالی، خریداران بیشتر به دنبال یک انگشت مهر و موم شده هستند، اما تعداد کمی از مردم به کیفیت خود درز روی انگشت توجه می کنند. به عنوان مثال، در جوراب شلواری مارک FALKE، پنجه با فرکانس دوخت بسیار بالا (بدون شکاف) دوخته می شود، بنابراین اتصال بسیار قابل اعتماد تلقی می شود. بسته به نوع جوراب شلواری (طرح)، پنجه می تواند مهر و موم شده یا شفاف باشد.

قالب گیری (تثبیت حرارتی) یک عملیات جداگانه در تولید جوراب شلواری است که شبیه اتو می باشد، یعنی عملیات حرارتی با بخار جوراب شلواری آینده که روی فرم های مخصوص کشیده شده است.

دو نوع قالب گیری جوراب شلواری وجود دارد: نیمه قالبی – زمانی که پاشنه پا کمی برجسته و کاملا قالبی باشد (خوب اتو کشیده شده و شکل پاها را کاملا تکرار می کند). جوراب شلواری قالب‌گیری شده بهتر روی ساق پا می‌نشیند، بدون اینکه «چین‌های» غیرضروری حتی در مچ پا هنگام خم کردن ساق پا ایجاد کند.

پوشیدن جوراب شلواری قالبی راحت تر است، زیرا پاشنه آن جایگاه خاص خود را دارد و جوراب شلواری هنگام پوشیدن پیچ نمی خورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *