کاشی

مواد دکوراسیون مدرن از تنوع زیادی برخوردار است. با وجود این، کاشی و سرامیک سمنان نه تنها برای چندین قرن ارتباط خود را از دست نداده اند، بلکه موقعیت های پیشرو قوی را نیز اشغال می کنند.

همانطور که می دانید، دانشمندان قدمت اولین نمونه های مواد مشابه کاشی و سرامیک سمنان را به هزاره سوم قبل از میلاد می دانند. کاشی های باستانی بسیار ضخیم و به ضخامت یک آجر بودند. برای تزئین معابد و کاخ ها استفاده می شد.

لایه ای از لعاب به ضخامت 1 سانتی متر بر روی آجر سفالی اعمال شد و اندکی بعد نمونه هایی از کاشی و سرامیک سمنان در قلمرو ایران باستان یافت شد که تا حد امکان مشابه نمونه مدرن تر آن صفحات سفالی به ابعاد 15*15 بود. سانتی متر ضخامت کاشی و سرامیک مدرن 2-2.5 سانتی متر است.

کاشی

راز محبوبیت چند صد ساله کاشی و سرامیک سمنان چیست؟

مزایای کاشی و سرامیک سمنان عبارتند از:

دوستی با محیط زیست و ایمنی. در تولید آن از انواع خاک رس طبیعی استفاده می شود که در طی فرآیند پخت، تمام سموم و آلرژن های ممکن از بین می روند.

سطوح کاشی و سرامیک از نظر بیولوژیکی خنثی هستند. شلیک در دمای بالا به شما امکان می دهد تمام باکتری ها را از بین ببرید و سطح لعاب دار به شما امکان می دهد کاشی ها را به راحتی از آلودگی بیشتر بشویید.

این ماده در تماس با آب احساس خوبی دارد. تغییر شکل نمی دهد و ظاهر خود را حفظ می کند. کاشی و سرامیک یکی از مستحکم ترین مواد است که علاوه بر این، ایمنی بالایی در برابر آتش دارد.

خرید کاشی و سرامیک احتمالا بهترین راه حل در شرایط بودجه محدود است. هزینه ها کمتر خواهد بود و کاشی های ارزان تر به معنای کیفیت پایین نیست. محصولات سرامیکی در طیف گسترده ای از الگوها و سبک ها برای هر ظاهری در دسترس هستند. ما قطعا چیزی برای شما داریم!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *