فوم

فوم پاک کننده صورت شما نقش مهمی در تعیین سلامت پوست شما دارد. غدد ریز موجود در زیر پوست، روغنی به نام سبوم تولید می کنند که از پوست در برابر خطرات دنیای بیرون محافظت می کند.

استفاده نکردن از فوم شستشو درماتوم موجب می شود کثیفی بیش از حد روی سطح لایه پوست ایجاد شود که باعث انسداد فولیکول، به دام افتادن سبوم، عرق و سلول های مرده پوست می شود.

دکتر آجی رانا، متخصص پوست و زیبایی مشهور جهان، توضیح داد: کمبود سبوم در سطح پوست به باکتری ها اجازه می دهد تا به فولیکول نفوذ کنند و باعث ایجاد التهاب می شود که باعث ظاهر آکنه می شود.

او می‌افزاید: «شستن صحیح صورت با فوم، منافذ را از آلودگی پاک می‌کند تا از تجمع کثیفی جلوگیری کند، اجازه می‌دهد روغن سبوم بدون هیچ مانعی به سطح پوست برسد و احتمال ایجاد جوش را کاهش دهد.

پوست را درخشان و سالم نگه می دارد. همچنین به محصولات و درمان های ضد پیری کمک می کند تا به درستی عمل کنند.

فوم

اگر دو بار در روز صورت خود را با فوم نشویید، ممکن است با لایه ضخیم کثیفی و کثیفی پوشانده شود که باعث می شود سایر محصولات به درستی به پوست نفوذ نکنند. وقتی صورت خود را روزانه نمی شوییم، پوست ما کم آب می شود که باعث می شود پوست خشن، چروکیده و پیر به نظر برسد.

بسیاری از مردان نمی دانند که وجود مداوم سموم و باکتری ها در پوست، نه تنها از شانس موفقیت شما برای داشتن چهره واقعی جلوگیری می کند، بلکه می تواند منجر به پیری زودرس پوست شود.

کنترل را پس بگیرید و از قدرت یکی از فوم های پاک کننده صورت مردانه با دقت انتخاب شده و خرده فروشی ما استفاده کنید.

زمانی که نوبت به ظاهر سالم‌تر و سرزنده‌تر می‌رسد، هیدراتاسیون کلیدی است. در حالی که فوم پاک کننده صورت مردانه به طور خاص اجزای پوست خشک را برای آبرسانی در طول روز هدف قرار می دهند.

آنها همچنین چربی های اضافی را از بین می برند و به شما این اطمینان را می دهند که پوست شما دائماً با اثرات رطوبت بیش از حد مبارزه نمی کند. برقراری تعادل بهینه هیدراتاسیون، کمک بزرگ دیگری به خدمه پاکسازی صورت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *