یک تشک معجزه آسا وجود ندارد که برای سلامتی شما مفید باشد.

با این اوصاف، انواع خاصی از فوم تشک طبی با مراقبت از بدن در خواب عمیق برای سلامت کلی شما مناسب هستند.

با تثبیت یا حفظ یک وضعیت خوب یا نگه داشتن بدن خود در یک وضعیت خنثی ترمیمی، می توانید مطمئن شوید که سلامت شما در بالای تشک و اولویت های شما باقی می ماند.

تشکی که مناسب اندام شماست شبیه کفش های مخصوص دویدن است که به شما اجازه نمی دهد احساس کنید در حال دویدن هستید.

با این حال، مسلم است که برخی از انواع تشک بهتر از بقیه هستند، و می توانید آنها را در زیر بررسی کنید:

تشک های مموری فوم: تشک های مموری فومنوعی است که همه با آن آشنا هستند و بر دیگران ترجیح می دهند.

این بیشتر یک کلمه رایج است، اما مزایای آن به استفاده از آن به همان شکلی که هست یا در لایه های راحتی تشک دیگر کمک می کند.

مموری فوم یک جاذب فشار عالی است و افرادی که از مشکلات بدن رنج می برند ممکن است فوم مموری را در داخل اسپرینگ یا تشک های هیبریدی دیگر پیدا کنند که به تسکین درد کمک می کند.

با این حال، مموری فوم برای افرادی مناسب است که فریم بدنی سالم‌تر و سبک‌تر دارند و کاملاً فرو نمی‌روند و نسبتاً فعال هستند.

تشک های مموری فوم به بدن شما اجازه می دهند کاملاً فرو برود و به همین دلیل است که می تواند منجر به کمردرد و مشکلات لگنی در برخی افراد شود.

تراز ستون فقرات ضروری است و تشک مموری فوم با چگالی بالاتر با لایه پشتیبانی فوم HR یا فوم حافظه روی تشک داخلی فنر همیشه بهتر است.

تشک های ارتوپدی: تشک های ارتوپدیتشک هایی هستند که به اصلاح وضعیت بدن کمک می کنند و به بیماری های پزشکی رسیدگی می کنند در بالای لیست تشک های سالم ما قرار دارند.

اگر مستعد کمردرد هستید یا در حال حاضر با کمردرد و به طور کلی بدن درد سر و کار دارید، زمان مناسب برای تهیه تشک ارتوپدی همین الان است! همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و تشک های ارتوپدی ما سلامت و ماهیچه های شما را در بهترین حالت نگه می دارند.

تشک های ارتوپدی اغلب از نظر تراکم و سفتی متوسط ​​و بالاتر هستند.

تشک های ارتوپدی با ارائه حمایت و استحکام بیشتر برای افرادی که دچار درد و سایر مشکلات بدن هستند، کار می کنند.

با اصلاح وضعیت پشت خود و تراز کردن صحیح ستون فقرات، می توانید مطمئن باشید که تشک های ارتوپدی به تسکین درد کمک می کنند و حتی به جهت دهی اندام های داخلی کمک می کنند و راحتی کلی را فراهم می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *